|
Auteur: |
|
|
|
|
kom je lekker op tijd mee. ik zit dan al op stonehengen .... |
|
Leuk om m'n achternaam op een flyer te zien |
|
ok ga vrijdag maar op Stonehenge zitten ik ga zaterdag wel |
|
quote:Ja tuurlijk, het is een leuke "preparty", maar om nu al brak naar Steenwijk af te reizen... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-07-2003 13:16] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
was erug cewl Burps! jammer van die dude met die gun... kanker junks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: GUN?! Leven Bakkie, Mars en Mir nog wel?! Die moeten namelijk nog een tijd mee met MA! |
|
Zeker een tof avondje!! Zeker Grindminded, we moeten maar es samen met Decapitation in De Kwinne gaan spelen. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 27-07-2003 17:50] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
lijkt me erg cewl om in de Kwinne te gaan spelen! enuhhh Carn.. als ut goed is leven je bandleden nog wel |
|
is er wel vaker wat leuks te doen behalve helloweenfestival in assen? olé |
|
er is verder weinig te doen in Assen binnenkort mischien wel een paar punk/hc bands in de Vermeer.. |
|
quote: Laat weten wanneer het is. Komen wij (Violent God en Scotfan) misschien ook wel weer langs. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Je bandleden zijn jammergenoeg niet eens geweest...hahaha Beetje late reaktie.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: magk vragen wie je bent van grindminded toch nie henk? olé |
|
nee ben geen Henke,ik ben Jerry en speel de banjo in GM |
Index / Concerten |