|
Auteur: |
|
|
Deze band heeft sinds kort al hun demos op mp3.com gezet. En ik moet zeggen, het klinkt goed! Dat is, als je van Doom Metal houd. http://artists.mp3s.com/artists/265/my_shameful.html Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vanavond luister ik. Ik beloof het |
|
Ik was het toevallig van iemand aan het downloaden... |
|
quote: nogsteeds, McSloom Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ben nu de nieuwe aan het downloaden, kijken of ik hem wat beter vind dan 'Of All the Wrong Things'. |
|
quote: Het is een beetje van hetzelfde. Maar zekers niet slecht! |
|
Iemand het nieuwste werkje al beluisterd? |
|
quote: Nee, is toch niet mijn ding vrees ik. |
|
quote:Of Dust is geweldig, maar heb hier een beetje bedenkingen bij ... |
|
quote: Ja, vond 't niet echt wat. |
|
return to nothing is wat zozo mopperend signature |
|
Ik geloof dat ze in februari optreden in de Baroeg met oa Officium Triste. Ben waarschijnlijk wel aanwezig, mocht niet onder een trein zijn gekomen ofzo. |
|
Zou ze idd wel live willen zien .. laatste album vond ik alleen maar matig .. |
|
Weer een nieuwe, iemand al geluisterd? |
|
quote: Ja, zelfs al een review gedaan; uitstekende plaat, maar veel meer richting "normale" doom; het funeral tempo is er wel een heel eind uit. Hij heet "Descend" en het is een prima plaat... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik had em al gedownload, hij's lekker, zelfs met blastbeats ^^ |
|
Ook gereviewed. My Shameful wordt zo'n "ach wel leuk maar ook niet meer dan dat band" |
Index / Heavy Metal |