|
Auteur: |
|
|
Joepie ! Weer iemand om te dissen Aaaahh mag ut Paul ? |
|
kunnen topics over "Nu-Metal" niet meteen gesloten worden?? komt toch alleen maar gekanker uit voort... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Ja.. So??? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Als echte metal je toch geen uitmaakt, donder dan met je slappe geouwehoer op naar het dreadlock pussy's forum voor gefrustreerde puist uitknijpende pubers, kan je daar lekker lullen over de laatste aflevering van sesamstraat en tiktak. Bazzio Attacks!!! |
|
ook ik snap de algehele bedoeling achter dit forum niet helemaal, of dit moet een sado virtueel massorgistje zijn die er op geilt op afgezeken te worden ofzo. van mij mag je overigens best openstaan voor andere muziek. maar val ons er niet meelastig. (ik luister overigens ook andere muziek, maar dat geheel terzijde) "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH |
|
Oh shit !! ... we gaan toch niet weer een afzeik/flame topic krijgen Als iemand NU-metal leuk vindt moet hij dat weten! BASTA !! |
|
Paul, sluit ze dan maar voortaan gelijk. Als je met zulke topics komt (en dan gaat het natuurlijk om de manier waarop!) dan vraag je om afgezeken te worden Bazzio Attacks!!! |
|
BLAAAAAAAAAAAAAA bla BLA bla BLA .... BLA! God hates us all ! God hates us all ! |
|
...hey mannuh...wasdanou??? Ruzie maken zonder mij te waarschuwen hehe http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Sorry Ricardo Ik zal je voortaan meeltje sturen Als er weer zo'n manneke komt die denkt alles te weten |
|
Ja natuurlijk ben ik veel cooler dan puberale jongentjes zoals jij die openstaan voor verschillende soorten muziek. Logisch toch?? |
|
Ik zie een slotje aankomen ... ... wacht eens !! Ik kan dat zelf doen |
Index / Heavy Metal |