|
Auteur: |
|
|
--> Muziek algemeen? Touché, pussycat! |
|
1. dit is een metal forum 2. jou topic zuigt 3. waarom staat dat kreng in "heavy metal" als je hem dan zonodig aan wil maken, gooi hem dan in "muziek algemeen" |
|
quote: Je hebt het over een bezittelijk voornaamwoord. Beter nederlands leren knul! |
|
Ik verscheurde je foto Heb je brieven verbrand In m'n hart moet ik huilen Maar ik doe nonchalant Ik verscheurde je foto Maar ik zie je nog steeds Want ik weet dat ik je nooit meer vergeet |
|
Gabber. Hahahahaha. Sterf, eikel. |
|
quote: ? |
|
quote:Ik ben een West-Fries, ik MAG spelvauten maken quote: |
|
oow wij zijn zo metaaaaaaalllllllllllllllll |
|
hehe gabbers kunnen best grappig zijn hoor zoals rotterdam terror corps (erg lachwekkkend) die een nummer maakte genaamd sieg heil (welke ging over hoe slecht negers wel neit zijn) terwijl ze op dat moment zelf in hun "team" een zwarte mc en een zwarte dj hadden Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Hmmm... dubieus. Okay, ik doop dit ding om naar een algemeen 'Gabber' topic, verplaats het naar Muziek Algemeen en probeer dan alsjeblieft normaal te posten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
argh neeeeee |
|
? Topics over Jimi Hendrix worden wel aanvaar, maar als ik een serieus topic over Koos Hakkeraar, een echte favoriet van me, open dan word er hier een probleem van gemaakt ?!? |
|
Gabber is even leuk, maar wordt al snel Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
o wat zijn de metalheads weer tolerant vandaag en ik heb al ooit eens een hardcore topic geopend, zoeken dus Je moeder. |
|
quote: Het verschil is dat mensen jimi hendrix hier schijnbaar wel respecteren/appriciëren, en Koos Hakkeraar en heel de gabber muziek niet. Of niet eens kennen. En nu je dit weet, weet je dus ook dat er op dit topic weinig nuttige reacties zullen komen. En waarschijnlijk ook veel aggresieve en negatieve reacties. Als je dit erg vind, dan raad ik je aan om dit topic elders nog een keer aan te maken. (op een ander forum wel te verstaan) edit, vergeet het on topic gedeelte nog bijna Ik heb vroeger wel wat hardcore en thunderdome geluisterd, maar me nooit echt in de scene verdiept. Vind het nu ook niet meer echt leuk om te horen. De happy hardcore, met meer vrolijke deuntjes enzo zet ik nog wel eens ooit op. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 24-07-2003 22:26] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
had ooit een cd genaamd GRindcore was erg leuk, begon met zware gabber en elk nummer werd steeds meer richting metal en het eindigde emt morbid angel vond het erg geslaagde cd die aangeeft dat metal en gabber best te mixxen is en best in elkaar overloopt Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
was dit topic serieus bedoeld dan? Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Geek Don't touch me. I'm evil. |
|
ok topic is nu al verkloot |
Index / Muziek algemeen |