|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
er is gewoon bier zuipen bij Mike vanavond. waar woon je. |
|
niks te doen volgens mij he |
|
quote: Ach als je langs Houten komt speel ik wel een stukje voor je. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Off-topic: genoeg biero hiero maar zover ik weet geen optredens in Eindhoven/Veldhoven e.o. |
|
in Rotterdam is er niets te doen dan een cafeetje bezoeken. |
|
Pagan metal fest @ Belgenland In Gent volgensmij |
|
zondag testament in biebob " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
stonehenge met een zeer beroerde kut lineup! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: I hear dat homey, yea! |
|
Pagan metalnight in de Frontline te Gent Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
je kan spijkers gaan eten. No meat is sweater |
|
En daarna spijkerpoepen!!! |
|
was het vandaag geen stonehenge 2003? Of ben ik nu dom (denk het wel :S) |
|
koornbeurs te delft Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: daar is niks metaalsch wel goedkoop bier ofc Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
goedkoop bier+metalachtigen = oke |
|
Als je genoeg heb gezopen heb je toch niet meer door dat je tussen een een stel breezerhoeren staat |
|
//off topic ROFL, ervaring? |
|
Hmm, niet in de koornbeurs, maar als bijna al je vrienden niet van metal houden moet je soms... [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 26-07-2003 14:43] |
|
het enige metaalsch hier op het vliegveld in lissabon is de computer met het zwaremetalen forum waar ik nu voor sta .... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: er waren veel metalachtigen maar sinds de kelde dicht is wegens wateroverlast is het nu boven open en is het opeens heel erg 16 jarige gothicjes infested maar daardoor gaan je wel nog meer drinken en dan ben je stom dronken en dan met elkaar gothicjes om kegelen erg leuk :D bijna net zo leuk als pits bouwen in een top40 disco Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Gewoon morgen de trein naar wacken pakken en op de camping gaan zuipen. |
|
quote: He?? Sinds wanneer is de kelder dicht dan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: sinds 1/1,5 maand ongeveer geloof ik. Was ondergelopen... Don't touch me. I'm evil. |
|
mja en nu is het houtwerk beetje verrot dus meot verbouwd worden maar voordeel = boven heeft de garderobe banken veel beter als je gabbo moet staan :D Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |