IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wat voor metaalsch is er te doen vandaag? Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 12:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik zocht net op "vandaag" en "vanavond" maar blijkbaar bestaat deze topic niet (meer).

Ik heb een optredenloze week achter de rug dus ik vroeg mij af wat er te doen was vandaag.
(En dan maar hopen dat er iets te doen is in mijn regio dusch....)

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-07-2003 12:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

er is gewoon bier zuipen bij Mike vanavond.
waar woon je.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 26-07-2003 12:24 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

niks te doen volgens mij he

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-07-2003 12:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 12:23 schreef MBMarduk het volgende:
Ik zocht net op "vandaag" en "vanavond" maar blijkbaar bestaat deze topic niet (meer).

Ik heb een optredenloze week achter de rug dus ik vroeg mij af wat er te doen was vandaag.
(En dan maar hopen dat er iets te doen is in mijn regio dusch....)

Ach als je langs Houten komt speel ik wel een stukje voor je.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 12:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 12:24 schreef aerodis het volgende:
er is gewoon bier zuipen bij Mike vanavond.
waar woon je.

Off-topic: genoeg biero hiero maar zover ik weet geen optredens in Eindhoven/Veldhoven e.o.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-07-2003 13:25 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

in Rotterdam is er niets te doen dan een cafeetje bezoeken.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-07-2003 13:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Pagan metal fest @ Belgenland
In Gent volgensmij

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 26-07-2003 14:01 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

zondag testament in biebob

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-07-2003 14:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

stonehenge met een zeer beroerde kut lineup!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 14:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 14:07 schreef irritante klootzak het volgende:
stonehenge met een zeer beroerde kut lineup!

I hear dat homey, yea!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-07-2003 14:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Pagan metalnight in de Frontline te Gent

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-07-2003 14:21 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

je kan spijkers gaan eten.

No meat is sweater

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-07-2003 14:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

En daarna spijkerpoepen!!!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-07-2003 14:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

was het vandaag geen stonehenge 2003? Of ben ik nu dom

(denk het wel :S)

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 26-07-2003 14:25 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

koornbeurs te delft

Don't touch me. I'm evil.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 26-07-2003 14:33 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 14:25 schreef Rammoth het volgende:
koornbeurs te delft

daar is niks metaalsch wel goedkoop bier ofc

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 14:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

goedkoop bier+metalachtigen = oke

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-07-2003 14:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Als je genoeg heb gezopen heb je toch niet meer door dat je tussen een een stel breezerhoeren staat

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 14:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

//off topic
ROFL, ervaring?

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-07-2003 14:43 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hmm, niet in de koornbeurs, maar als bijna al je vrienden niet van metal houden moet je soms...

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 26-07-2003 14:43]

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-07-2003 15:01 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

het enige metaalsch hier op het vliegveld in lissabon is de computer met het zwaremetalen forum waar ik nu voor sta ....

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 26-07-2003 15:02 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 14:35 schreef MBMarduk het volgende:
goedkoop bier+metalachtigen = oke

er waren veel metalachtigen maar sinds de kelde dicht is wegens wateroverlast is het nu boven open en is het opeens heel erg 16 jarige gothicjes infested maar daardoor gaan je wel nog meer drinken en dan ben je stom dronken en dan met elkaar gothicjes om kegelen erg leuk :D bijna net zo leuk als pits bouwen in een top40 disco

oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 15:02 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

Gewoon morgen de trein naar wacken pakken en op de camping gaan zuipen.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 26-07-2003 15:03 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 26 juli 2003 15:02 schreef Agamidion het volgende:
er waren veel metalachtigen maar sinds de kelde dicht is wegens wateroverlast is het nu boven open en is het opeens heel erg 16 jarige gothicjes infested maar daardoor gaan je wel nog meer drinken en dan ben je stom dronken en dan met elkaar gothicjes om kegelen erg leuk :D bijna net zo leuk als pits bouwen in een top40 disco

He??
Sinds wanneer is de kelder dicht dan??

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 28-07-2003 21:03 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 15:03 schreef Rasputin het volgende:
He??
Sinds wanneer is de kelder dicht dan??

sinds 1/1,5 maand ongeveer geloof ik.
Was ondergelopen...

Don't touch me. I'm evil.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 28-07-2003 21:16 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

mja en nu is het houtwerk beetje verrot dus meot verbouwd worden maar voordeel = boven heeft de garderobe banken veel beter als je gabbo moet staan :D

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com