|
Auteur: |
|
|
waar maak jij je zo druk om??? is de laatste dagen redelijk rustig toch??? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ik geloof niet dat te maken heeft met druk maken Aarson. Eerder een vraag wat gesteld mag worden. |
|
you're right... was ook mede vanwege andere posts die je vanmorgen had opgehaald None of us are saints - Albert Fish |
|
Momenteel heeft onze admin het erg druk op het werk en dan blijft ontwikkeling aan ZM een beetje liggen. Wij vragen hiervoor begrip. |
|
Dusseh...dan kan hier zeker wel weer een slot op of niet dan? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Bovendien kunnen wij melden dat Paul de tijd die hij beschikbaar heeft stopt in het bouwen en configureren van een nieuwe server, zodat jullie ZM Experience (TM) nog beter, sneller en flitsender wordt! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Een hoop van die bugs en fixes ben ik vergeten bij te werken in die lijst dus helemaal up2date is hij niet meer. Ik denk dat ik hem maar eens van de site afhaal. Moet toch eigenlijk nog iets van een bugtracker komen. Maar er komt idd een nieuwe machine aan. Specs: - Pentium 4 2.4Ghz (HT) - SuperMicro P4SCE (mobo) - 1Gb PC3200 - 400Mhz ECC - 36Gb 10.000 rpm SATA + ( backup disk ... type nog onbekend) - Gentoo Linux Plaatje van incompleet systeem kan je al vinden hier [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 29-07-2003 13:24] |
|
quote:Gooi die maar vast op de todo-list |
|
quote: Uiteraard, ik zeg ook niet dat het van de week gebeurt moet zijn. Kom, kom. Ik vroeg het me alleen af. That's all. |
|
quote: Ziet er goed uit Paul. |
|
Waar draait het nu op eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 29-07-2003 16:22] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:een andere server |
|
quote:utfs |
|
quote:Use the fucking space-shuttle? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
search ja |
|
En dan kom je op http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=226 |
|
Daar kwam ik dus niet...maar ik ben dan ook aan Google gewend. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
vraagje: wanneer komt er weer sneeuw op de logo? |
|
quote: Dat mobo merk is mij totaal onbekend, waarom ga je niet voor een asus/abit/gigabyte "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat had ik nou net van jou niet verwacht Supermicro maakt uitsluitend high-end en server spul. Bovendien Made In USA i.p.v. Taiwan/China als ik mij niet vergis. http://www.supermicro.com/ [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-10-2003 21:06] |
|
Hij draait nu al een paar maandjes (staat hier naast me) en tot nu toe erg stabiel. Waarschijnlijk komt de nieuwe server in November. Want rond die tijd loopt ook het contract van de oude server af bij de huidige hosting provider. Ik vind widexs te duur worden dus gaan we overstappen. Ik denk dat we een maand schaduw zullen draaien en daarna definitief over gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 09-10-2003 21:18] |
|
quote: hmm ja ik ben ook niet echt op de hoogte van de servermarkt, vandaar. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Dan zal het eerst moeten sneeuwen... |
Index / Administration |