IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Rob Rock
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-07-2003 12:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik kan heir nog geen topic over vinden, noch kan ik nummers vinden op Kazaa...

Anyway ik hoor die zanger (en gelijknamige band, toch?) een paar prachtige stukken zingen op Tobia's Samme''s Avantasia (deel 1) als Bishop von Bricken. Ik vind het echt de beste zanger van de cd. Maar zijn jullie bekend met zijn eigen band.. en wat vinden jullie daravan. Is het aan te raden aan een powermetal liefhebber?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-07-2003 12:21 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ja

MAAR wij gaan ntl eerst en vooral volledig voro het oude werk van Impilliteri met Rob Rock'n'Roll op zang.

Wie wel knettergek is in die nieuwe band van Rob is di gitarist met zonder armpjes, knettergek gewoon.

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Tormented soul
Posted 29-07-2003 12:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Wie wel knettergek is in die nieuwe band van Rob is di gitarist met zonder armpjes, knettergek gewoon.

Tormented soul
Posted 29-07-2003 16:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

kom op, is dr verder niemand die er wat van weet?

Tormented soul
Posted 04-08-2003 16:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Net heel Eyes of Eternity gedownload... en koinkt lang niet slecht...
Opname had wat helderder gekunt, verder klinkt alles gewoon lekker . En snap eindelijk wat er ebdoelt wordt met die gitarist met kleine armpjes

en das nie knettergek, ik heb dara keiveel respect voor

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-08-2003 17:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

hoort hem spelen: das knettergek

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-10-2003 17:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Rob Rock is inderdaad een onwijs goede zanger, vooral op M.A.R.S - Projecy Driver en inderdaad op de Impellitteri cd's. Ik ben echter nog steeds op zoek naar de cd's van Joshua - Intense Defense (RCA/BMG) en Angelica - Angelica (Frontline Records) en Driver - Driver (Worldwide Records) waar Rob Rock ook op zingt, ik heb van Joshua wel nummers gehoord en die zijn echt fantastisch . De cd van Axel Rudi Pell waar hij op meezingt is ook te gek....

mmmmmmmm..... (als ik bovenstaande terug lees) zou ik Rob Rock nou goed vinden

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-10-2003 17:40]

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-09-2007 9:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Tjonge, wat heerst dat nieuwe Rob Rock album! Wat een zanger!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com