|
Auteur: |
|
|
ja MAAR wij gaan ntl eerst en vooral volledig voro het oude werk van Impilliteri met Rob Rock'n'Roll op zang. Wie wel knettergek is in die nieuwe band van Rob is di gitarist met zonder armpjes, knettergek gewoon. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: |
|
kom op, is dr verder niemand die er wat van weet? |
|
Net heel Eyes of Eternity gedownload... en koinkt lang niet slecht... Opname had wat helderder gekunt, verder klinkt alles gewoon lekker . En snap eindelijk wat er ebdoelt wordt met die gitarist met kleine armpjes en das nie knettergek, ik heb dara keiveel respect voor |
|
hoort hem spelen: das knettergek Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Rob Rock is inderdaad een onwijs goede zanger, vooral op M.A.R.S - Projecy Driver en inderdaad op de Impellitteri cd's. Ik ben echter nog steeds op zoek naar de cd's van Joshua - Intense Defense (RCA/BMG) en Angelica - Angelica (Frontline Records) en Driver - Driver (Worldwide Records) waar Rob Rock ook op zingt, ik heb van Joshua wel nummers gehoord en die zijn echt fantastisch . De cd van Axel Rudi Pell waar hij op meezingt is ook te gek.... mmmmmmmm..... (als ik bovenstaande terug lees) zou ik Rob Rock nou goed vinden [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-10-2003 17:40] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tjonge, wat heerst dat nieuwe Rob Rock album! Wat een zanger! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Heavy Metal |