![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: u zegt? ![]() Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Tegenvaller van het jaar, pure kitsch ![]() no text supplied ![]() |
|
quote: Jaja, ik weet wel, ze zien er zo belachelijk uit als maar zijn kan, maar daar ging het em ff niet om ![]() ![]() |
|
![]() |
|
En voor de liefhebbers ook nog een interview http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=377&lang=nl ![]() |
|
Haha: What do you think about metal and the typical audience? Have you ever had people in the audience yelling ‘Slayer!’ or ‘true’ metals think you’re gay? We never got that on a live show but if they do that they must be strange. We haven’t had that anytime before but once in Sundsvall, Sweden, there was this die-hard Dissection-fan in the front row and between the shows he was screaming ‘DISSECTION!! DISSECTION!!’ Whiplasher got so fed up with him he went to the microphone and said ‘Okay, now we’re going to play an old Dissection-cover.’ and the whole audience went completely silent. They didn’t believe their ears. They thought we were actually going to do it. Then we just played a Deathstars-song. But that guy didn’t say a word more during the rest of the concert. He got the point. Geweldige vraag wat die interviewer stelt. ![]() |
|
weet iemand waar ik hun album kan downloaden? ik zoek nog 2 nummers: The Rape of Virtue en Genocide Soon all will burn and die! Burn for honor, glory, death in fire! - Amon Amarth - Death In Fire ![]() |
|
quote: eDonkey/eMule Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
soulseek.... ![]() ![]() |
|
Foto's zien er niet echt veelbelovend uit. (lees helemaal niet) Enfin... dat er wel ringtones, mobile-backgrounds en een screensaver op hun site staan, maar geen mp3's (zelfs geen preview) zegt wel weer genoeg. ... ![]() |
|
Voor de mensen die zich nog afvragen hoe het klinkt: Het komt heel dicht in de buurt van S.E.T.I. van The Kovenant. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Zit nu "Termination Bliss" te luisteren! Toch wel lekkere muziek vind ik! Ze zetten wel een fijne sfeer neer met die muziek die ik zeker kan waarderen! ![]() |
|
quote: Nee, ik niet. Hij is simpel, saai, eentonig en nep. Vind ik Murderdolls leuker. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Dat ken ik dus niet. Ligt t een beetje in hetzelfde straatje als dit? Zo ja, al ik t zeker eens uitchecken (en daar gaat mn stoere death/black metal reputatie ![]() ![]() |
|
Ik vind alles mooi, maar dit (Deathstars) vind ik dan weer geen fuck aan, bah wat een KAK! Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
|
best aardig, maar idd wel erg een kovenant kloon. Alleen hebben die nog wat meer variatie in hun muziek, hier klinkt elk liedje het zelfde ![]() |
|
quote: NEE, doe dat niet. Het was maar een grapje! Ik meende het niet. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Deathstar fans: t3chnophob1a http://www.t3chnophob1a.com/audio/tdf/01NASA-Sample.mp3 http://www.t3chnophob1a.com/dloads.html signature ![]() |
|
Weet alleen nog dat Nuclear Blast in, ik denk, 2003 begon met extreem veel propaganda. Toen stond er ook op de cover van de NB-catalogus een grote foto van Deathstars. Heb het een keertje geluisterd, en vond het maar softe rommel. ![]() |
|
Even for the record: ik vind het nu een enorme kutband ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
tsk ![]() |
|
Gisteren maar eens 'Termination Bliss' in m'n downloadlijst gezet... Zelfs mijn prehistorische compje met wireless i'net haalde de 112 mB binnen in minder dan 21 minuten. ![]() Wel een leuke band trouwens, en goed luisterbare nummers. Behoorlijk hoog Type O Negative-gehalve trouwens. ![]() ![]() |
|
Deathstars..... is dat niet dat stel nichten in latex met een VEEL te oversekste frontman? Ben niet zo weg van teveel techno en samples... toch weten een paar nummers me wel te boeien, ook al houdt t op bij die paar nummers ![]() |
|
die cd uit 2003 heb ik als mp3, redelijk vermaeckelijk. Niet echt schokkend of meteen pakkend. Aardig gewoon. Niet storend. Dan verkies ik toch The Mad Capsule Markets. Die doen het trucje even wat beter ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |