IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Exhumed + The Red Chord + Cephalic Carnage + Inhume + Beyond The 6th Seal Vorige pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2003 13:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 19:18 schreef Grimnir het volgende:
...
Caphelic Carnage: ...

Waarom struikelen zoveel mensen over dit woord?
Hups:
http://dictionary.reference.com/search?q=cephalic

Se-fa-lik

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 28-10-2003 14:24 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

013 was idd weer een leuk concertje, Inhume, tja, al zo vaak gezien, ik moet zeggen ik heb ze wel eens beter gezien. CC was wel redelijk strak, geluid iets minder, maar de muziek is niet mijn stijl. En Exhumed hakte natuurlijk zoals dat hoord. Maar het geluid overall was niet echt fantastisch zondag... Maar ik heb een erg vermakelijke middag/avond gehad.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 28-10-2003 14:51 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 13:25 schreef Judge M. het volgende:
Hee! XdeckX leeft ook nog.. Alles goed beste kerel?
uiteraard! met jou ook neem ik aan? zeg... was jij dr ook in arnhem? ik zag nl ook iemand lopen die op jou leek... maar dat kan weer aan mij liggen.

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-10-2003 17:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 oktober 2003 14:51 schreef XdeckX het volgende:
uiteraard! met jou ook neem ik aan? zeg... was jij dr ook in arnhem? ik zag nl ook iemand lopen die op jou leek... maar dat kan weer aan mij liggen.
Arm, gezond en nog steeds lelijk

Ik was niet in Arnhem. Zou misschien kunnen dat je iemand anders met een lelijk gezicht voor mij hebt aangezien..

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 28-10-2003 18:52 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 19:18 schreef Grimnir het volgende:
Caphelic Carnage: Experimenteel en tja, die drummer is echt heersend, de beste drummer van de avond. Maar de muziek was ook gaaf, alleen denk ik dat het op CD niet veel is. Alhoewel dat heb ik bijna met alle grindcore: live gaaf, CD weinig.

Dat is toch geen grindcore?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-10-2003 21:16 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

wat dan? ze noemen t zelf hydro grind

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 28-10-2003 22:09 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 17:18 schreef Judge M. het volgende:
Arm, gezond en nog steeds lelijk

Ik was niet in Arnhem. Zou misschien kunnen dat je iemand anders met een lelijk gezicht voor mij hebt aangezien..
dan leek ie op jou. had geen sik an den kinne hangen tho... ga je scheren lelijkerd!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-10-2003 22:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-10-2003 23:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 21:16 schreef collision-tammi het volgende:
wat dan? ze noemen t zelf hydro grind

Het is grind met deathmetal invloeden. Als je ze met de andere bands vergeleek die avond waren ze best wel deathmetal.

nog over transformers gehad?

wat een klein aapje was die drummer van exhumed trouwens

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 29-10-2003 8:19 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 23:58 schreef ghoulliette het volgende:
Het is grind met deathmetal invloeden. Als je ze met de andere bands vergeleek die avond waren ze best wel deathmetal.

nog over transformers gehad?

wat een klein aapje was die drummer van exhumed trouwens
daar verbaasde ik me ook al over. maar dat kleine iele ventje kan wel behoorlijk trommelen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-10-2003 8:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en behoorlijk met spa flesjes gooien, hij was niet zo blij dat er een toegift gespeelt werd geloof ik

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 29-10-2003 9:54 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

toegiften horen bij je rockgod status. hij moet niet zo zeiken

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 29-10-2003 10:09 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 29 oktober 2003 8:19 schreef XdeckX het volgende:
daar verbaasde ik me ook al over. maar dat kleine iele ventje kan wel behoorlijk trommelen

Ja, maar volgens mij was ie minder blij dat z'n reserve snare onder het drummen van de monitor afviel...

Aughra
Usericon van Aughra
Posted 30-10-2003 13:04 by Aughra Wijzig reactieProfiel van AughraQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 9:54 schreef XdeckX het volgende:
toegiften horen bij je rockgod status. hij moet niet zo zeiken

Toegiften kunnen soms wel vervelend zijn als je een invaller bent!

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com