IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : men at work Volgende pagina
latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 16:38 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Wat heerscht down under toch

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 30-07-2003 16:38 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

aye

Fire
Usericon van Fire
Posted 30-07-2003 16:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Zo Panda is weer bij elmar op bezoek?

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-07-2003 16:57 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Doe dan Cyndi Lauper maar.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 30-07-2003 17:11 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Dit topic is wel erg metal

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 17:13 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 17:11 schreef DMTR het volgende:
Dit topic is wel erg metal

Daarom bevind het zichzelf ook in het muziek algemeen gedeelte hé?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 30-07-2003 17:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Tuurlijk...het wachten is dus nu op een Frans Bauer topic?

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 18:21 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Kijk dat jij nou niet durft te zeggen wat je goed vindt, maar meeloopt met al de andere metalheads en muziek luisterd die jij eigelijk helemaal niks aan vindt, oke. Maar val mij er niet mee lastig.

[Dit bericht is gewijzigd door latemkcalb op 30-07-2003 18:27]

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-07-2003 18:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Slotje heerscht meer.

Bazzio Attacks!!!

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 18:45 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Bazzio geef mij eens één goede reden waarom dit topic gesloten moet worden, het insane clown pussy topic staat ook nogsteeds open.

Ravendark
raar.
Usericon van Ravendark
Posted 30-07-2003 20:03 by Ravendark Wijzig reactieProfiel van RavendarkQuote dit bericht

"I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover."

hehe goed makes me want to go back!

I have dreamt the dreams that will come true

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 30-07-2003 23:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 30 juli 2003 18:21 schreef latemkcalb het volgende:
Kijk dat jij nou niet durft te zeggen wat je goed vindt, maar meeloopt met al de andere metalheads en muziek luisterd die jij eigelijk helemaal niks aan vindt, oke. Maar val mij er niet mee lastig.

Toch fijn om te zien dat we er weer iemand bij hebben met zo'n fijne attitude...vol weloverdachte opmerkingen.

Om je gerust te stellen...ik heb een erg brede smaak en kom daar ook altijd voor uit, maar laat ik je daar verder niet mee lastig vallen..

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-07-2003 12:18 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

daar werk ik......

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-07-2003 12:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:03 schreef Ravendark het volgende:
"I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover."

hehe goed makes me want to go back!

Me too...to the eighties

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-07-2003 12:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 23:07 schreef DMTR het volgende:
Toch fijn om te zien dat we er weer iemand bij hebben met zo'n fijne attitude...vol weloverdachte opmerkingen.

Om je gerust te stellen...ik heb een erg brede smaak en kom daar ook altijd voor uit, maar laat ik je daar verder niet mee lastig vallen..

Ook fijn dat jij meteen zo overdacht 'slotje' roept, omdat deze muziek jou toevallig niet aanstaat. Toch wel raar he, dat er mensen zijn met een andere muzieksmaak dan jij....

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2003 12:31 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Zou je me even kunnen vertellen waar op deze pagina ik precies om een slotje vraag? Ik zie het namelijk niet...als je wil zeiken, doe het dan wel gegrond...

ik respecteer iedereens smaak, maar blijkbaar moet je overal smiley's neerzetten voor iemand doorheeft dat het gewoon als geintje bedoeld was.

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 31-07-2003 12:32 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Zijn geintjes niet om te lachen? En ik zie niemand lachen.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2003 12:35 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

zo beter?

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 31-07-2003 14:09 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 12:32 schreef latemkcalb het volgende:
Zijn geintjes niet om te lachen? En ik zie niemand lachen.

ik lach hard om jou debiele muzieksmaak

None of us are saints - Albert Fish

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 31-07-2003 14:13 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 14:09 schreef Arson het volgende:
ik lach hard om jou debiele muzieksmaak

Ik luister volgensmij bands waarvan jij nieteens weet dat ze bestaan, dat de heer AARSon nou alleen darkthrone en andere basic blackmetal bandjes luisterd omdat de rest te underground voor zijn inferieure simpele ziel is ken ik totaal niks aan doen.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 31-07-2003 14:21 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik hou niet zo van black metal

None of us are saints - Albert Fish

Sater
Usericon van Sater
Posted 31-07-2003 14:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

nog erger...

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 31-07-2003 15:06 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 14:13 schreef latemkcalb het volgende:
Ik luister volgensmij bands waarvan jij nieteens weet dat ze bestaan, dat de heer AARSon nou alleen darkthrone en andere basic blackmetal bandjes luisterd omdat de rest te underground voor zijn inferieure simpele ziel is ken ik totaal niks aan doen.

No meat is sweater

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2003 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 15:06 schreef Infaustus het volgende:

Wisjenie dat m.a.w. underground was dan?

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 31-07-2003 15:13 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

wat?

No meat is sweater

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2003 16:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nou, één ding is zeker...ik denk dat niemand ooit gedacht had dat "The land down under" voor zoveel gezelligheid op een forum kon zorgen...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com