|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat heerscht down under toch |
|
aye |
|
Zo Panda is weer bij elmar op bezoek? |
|
Doe dan Cyndi Lauper maar. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Dit topic is wel erg metal You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Daarom bevind het zichzelf ook in het muziek algemeen gedeelte hé? |
|
Tuurlijk...het wachten is dus nu op een Frans Bauer topic? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Slotje heerscht meer. Bazzio Attacks!!! |
|
Bazzio geef mij eens één goede reden waarom dit topic gesloten moet worden, het insane clown pussy topic staat ook nogsteeds open. |
|
"I come from a land down under Where beer does flow and men chunder Can't you hear, can't you hear the thunder? You better run, you better take cover." hehe goed makes me want to go back! I have dreamt the dreams that will come true |
|
quote: Toch fijn om te zien dat we er weer iemand bij hebben met zo'n fijne attitude...vol weloverdachte opmerkingen. Om je gerust te stellen...ik heb een erg brede smaak en kom daar ook altijd voor uit, maar laat ik je daar verder niet mee lastig vallen.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
daar werk ik...... |
|
quote: Me too...to the eighties Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ook fijn dat jij meteen zo overdacht 'slotje' roept, omdat deze muziek jou toevallig niet aanstaat. Toch wel raar he, dat er mensen zijn met een andere muzieksmaak dan jij.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zou je me even kunnen vertellen waar op deze pagina ik precies om een slotje vraag? Ik zie het namelijk niet...als je wil zeiken, doe het dan wel gegrond... ik respecteer iedereens smaak, maar blijkbaar moet je overal smiley's neerzetten voor iemand doorheeft dat het gewoon als geintje bedoeld was. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Zijn geintjes niet om te lachen? En ik zie niemand lachen. |
|
zo beter? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ik lach hard om jou debiele muzieksmaak None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ik luister volgensmij bands waarvan jij nieteens weet dat ze bestaan, dat de heer AARSon nou alleen darkthrone en andere basic blackmetal bandjes luisterd omdat de rest te underground voor zijn inferieure simpele ziel is ken ik totaal niks aan doen. |
|
ik hou niet zo van black metal None of us are saints - Albert Fish |
|
nog erger... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: No meat is sweater |
|
quote:Wisjenie dat m.a.w. underground was dan? |
|
wat? No meat is sweater |
|
Nou, één ding is zeker...ik denk dat niemand ooit gedacht had dat "The land down under" voor zoveel gezelligheid op een forum kon zorgen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |