IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Demo-Bootlegs Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2003 19:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dat is pas een lijst Mutilator! Die van Terrorizer heb ik overigens deze week binnengekregen (besteld bij displeased) en die klinkt toch goed!)
Overigens is al het demo materiaal van Silenxce(een nederlandse thrashband) op cd gezet en die cd mag er ook wezen!(het is weliswaar geen bootleg).

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2003 19:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

we (vazal) hebben ook maar besloten afstand te doen van de graf records versie van de 'een ziel verloren' cd-r. we zien dit niet meer als een officieele release, alleen de tapeversie is nog officieel.

de reden mag inmiddels wel bekend zijn.

Je moeder.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-10-2003 19:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2003 19:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

daarmee een demo gecreeerd zonder iets te doen. we hebben toch niks getekend

Je moeder.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2003 19:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 19:23 schreef karnivoor het volgende:
we (vazal) hebben ook maar besloten afstand te doen van de graf records versie van de 'een ziel verloren' cd-r. we zien dit niet meer als een officieele release, alleen de tapeversie is nog officieel.

de reden mag inmiddels wel bekend zijn.

wauw,heb ik opeens weer een bootleg bij.

Blackdeath
Usericon van Blackdeath
Posted 28-10-2003 18:44 by Blackdeath Wijzig reactieProfiel van BlackdeathQuote dit bericht

Dat vind ik toch wel wat anders zo'n CDR, die kan iedereen maken.
Ik heb zelf een CD van Funeral Winds in mijn bezit, die is door een Griek uitgebracht, volgens mij dezelfde die ook bootlegs van Treblinka en Burzum heeft uitgebracht. Het telefoon nr van de perserij staat in de CD, niet erg slim.
Verder heb ik ook de Funeral Winds/ Demonic split LP (staan ook hun demo's op)en is er een Moonblood/Funeral Winds split tape gesignaleerd op E-bay, allemaal zonder toestemming van de bands...

Ook is er een bootleg CD met twee demo's van Engraved (Rotterdam, Black Metal) uitgebracht, en daar snap ik geen reet van want die muziek is echt om te janken.

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-10-2003 19:23 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

GANGRAD

Ik heb de volgende demo-bootlegs

Ved Buens Ende - Coiled in obscurity CD-R
Lunar Aurora - Vergessen, verloren... CD-R
DiMMu Borgir - Spritual Darkness CD
Ulver - Ondes Triumph TAPE
Gorgoroth - A sorcery written in blood CD
Gorgoroth - A sorcery written in blood 7"

Verder nog Mayhem crap waarvan ik geen zinheb om het op te zoeken.

De Lunar Aurora is de enige die met toestemming van de band is gemaakt, hoewel hij eerst is gemaakt en daarna pas aan de band ter goedkeuring is aangedragen

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 28-10-2003 19:26]

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com