|
Auteur: |
|
|
Ja, kan ermee door dachtik zo.. overzichtelijk.. Alleen dat news zou 'k 'ns updaten ;].. Ik ben nu mp3tje aan het downloaden.. je hoort het wel.. Misschien zou je die letters van het menu zwart of blauw kunnen maken? Doet best zeer aan de ogen.. of de achtergrond veranderen.. maar da's teveel werk denkik .. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ohja, even dit nog.. Ik run op 800x600 (op mijn werk that is).. dus ik zie totaan de guestbook, volgens mij staat daar nogwat onder, maar daar kan ik dus niet bij? God hates us all ! God hates us all ! |
|
tja 800x600. lastig aan te pasen. gelukkig staan daaronder alleen nog tellertjes en zo junt ook al selecteren met de linker muisknop naar beneden slepen als je het echt wilt zien alvast bedankt voor deze eerste reactie dat vele mogen volgen |
|
Site ziet er oké uit, hoewel ik ook wat aan sommige kleuren zou doen (laten doen in mijn geval). Die bassisten zijn niet meteen bij de meest onbekende bands terecht gekomen... |
|
en hoe vind men hem nu? dit topic is alweer wat ouder dus ik dacht... we overwegen om het door een prof te laten doen, ipv ik en rajackar Oud Vuil. |
|
Okay ff wat gezork dan want ik ben er nu ik er echt even een kritische blik op werp niet kapot van: Die flash buttons zijn niet echt cool, beweging is leuk maar dit maakt navigatie gewoon lastig en het is ook vrij koud op die achtergrond geplempt. Die achtergrond beweegt ook, moet dat? Ziet er wat te druk uit, bovendien past-ie niet bij de achtergrond van het rechter frame (en die achtergrond is trouwens wel best OK hoor). Waarom staat die achtergrond trouwens niet op de main page en wel op de rest? Voor de rest is wel duidelijk wat elke page betekent (als je eenmaal dat irri geel/zwart bordje met je muis weg hebt laten schuiven ) maar de layout is een beetje, hoe zeg je het, lukraak. 'Pleur alles onder mekaar en dan komt het wel goed' zeg maar. Note: dit perspectief komt van een gebruiker, niet van een ontwerper. Hopelijk kan je er wat mee beginnen. Een professional lijkt me wel duur, volgens mij kan je best veel zelf met een beetje geklooi en wat gezond verstand. |
|
quote: als je dat wil dan moet je mij een schreeuw geven Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
thanx voor de opmerkingen. ikzelf ben helemaal niet neutraal, dus ik zie het niet zo, maar dwaallicht heeft wel gelijk. die prog's (dreamweaver 4 en flash enzo) zijn ook allemaal zo technisch engels en ingewikkeld. en zoveel tijd en zin heb ik ook weer niet om dat helemaal uit te zoeken. ranjakar weet iemand die het gratis wil doen, dus maar ff afwachten. ik had er eerder mee moeten beginnen, denk ik. Oud Vuil. |
|
LOL@Ranjakar Oh ja en het 'and a little bit of XXX' mag ook wel uit de titel. Sterker nog, maak er maar iets van als 'The Judgement Day Homepage' of zo van. Wel zo eenvoudig. |
|
quote: jah, ik dacht toendertijd, XXX trekt(letterlijk & figuurlijk wel wat mensen. Oud Vuil. |
|
quote: ach flash en dreamweaver zijn heel simpel hoor, ik dnek dat je deze twee binnen een paar maanden toch wel onder de knie kunt krijgen, alleen t actions scripting in flash is wel pittig, maar als je bekend bent met javascript pak je dat ook zo op Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hehheh, ik kom uit de wp 5.1 en dos periode en heb niet zo'n geduld om al die nieuwe dingen tot het bot uit te zoeken. en java, dat was toch iets met koffie en een geografische plaats Oud Vuil. |
|
voor een klein bedrag maak ik er 1 hoor! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik voor 2 biertjes!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
sorry humanator, maar mörke is al een heel end op weg met de site, gaat er super goed uitzien!!! eindelijk hoef ík dan niet meer te klooien, alleen nog up-daten allemaal veuls te ingewikkelijk, dat webpage bouwen. in mijn tijd ging dat nog met houten toetsenborden enzo. Oud Vuil. |
|
Posted 02-10-2001 10:37 by rajackar wat een heerschend oud tijdstip! Oud Vuil. |
Index / Heavy Metal |