|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ook compleet uit mn dak en reserveer morgen gelijk kaarten, alleen dit topic bestaat al geopend door mij ooit... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Oh fuck, in mijn totale blijdschap en euforie niet goed opgelet, excuses voor 't dubbele topic. Maar ach, eigenlijk verdienen ze 't wel, hehe. |
|
Vind ik wel... Ik had altijd al zo gehoopt dat ze een reunie zouden houden en naar NL zouden komen en nu gebeurt het ook nog gewoon! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik weet het! Ik zag die concerten op hun site in NY, en ik zweer 't je dat ik bijna in een roeibootje naar de states ben geroeid. Oh man, een propvolle 013, iedereen gespannen, en dan ineens het beginnen met 'Through and Through'. Ik denk dat ik door mijn knieen ga dan, of zo. Mijn eerste keer dynamo was toen ik 15 was, ik liep het veld op, beetje bang voor al die enge grote mannen, liep (per ongeluk) de pit binnen en toen kwam LOA op. Vanaf dat moment helemaal fan. Zelfs Soul Searching Sun kom ik sommige nummers nog waarderen. ('weeds' is geniaal, wat mij betreft) |
|
Ik kan het allemaal zeer goed hebben. Ook die 1989-1999 die iedereen zo afkraakte. Vooral "Drowning" vind ik zo'n geweldig depri nummer! Niks dan lof! Was het maar november... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
River Runs Red roeleert!!! kheb ze live gezien in Groningen toen ze net hun 2e cd uit hadden (kben effe de naam kwijt) Dat was een rete strak concert! zanger was gelukkig namelijk niet helemaal stoned en dronken!! lekker potje raggen was dat! het latere werk vind ik minder.... maar de 1988-1998 is wel weer ijzersterk I Find That I Am Not There... |
|
check check, ik heb de kaarte thuis liggen |
|
En naar Antwerpen en naar Tilburg ik heb der zin in. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
heb nog geen kaartje!! mar ik ga er zeker wel bij zijn in 013!! |
|
jajajajajja ik ga naar utrecht en naar tilburg (danku guestlist mensjes) |
|
ik ben erbij in tilburg dus |
|
Ben van de week naar een optreden van Keith Caputo geweest! Was echt super, die vent heeft een geweldige stem en act! Lekker spastische bewegingen Maar, wat is dat ventje klein! Ik wist dat hij klein was, maar zooo klein.... Jeetje nog geen 1.50 volgens mij. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
ik ben dus niet naar romantically rockin'geweest, zou donderdag gaan maar door overwerk is het er niet van gekomen. |
|
ken bijna geen een nummer van die band maar moet review maken en sta op gastenlijst dus ik ben er wel Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: via roadrunner? |
|
quote:Jammer, was heel leuk! Maarre hoe kom jij op de gastlijst bij Life of Agony??? Leuk voor je dat je nu naar allebei de optredens kunt gaan! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:via via via via via via zeg maar. en niet backstage ofzo. sta op de gastenplek van een werknemer daar. Want volgens de meneer die normaal de lijsten maakt was er geen plek (in de 013) en was alles moeilijk etc. maar blijkbaar voor Kristof niet, en die kent LOA niet eens. mijn jaloerse ik gunt dat kaartje veel liever aan iemand die LOA wel heel gaaf vind. |
|
The river runs again. L.o.a. was te gek in Antwerpen. Lekker veel nummers van de river runs red en ugly. http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1006997 Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
fijne fotos... het viel me op bij die live cd dat de zang veel beter is geworden |
|
Amai ja, de zaal zat nokvol, en zelfs helemaal achteraan waren mensen aan het moshen en rondspringen Ik wist helemaal niet dat Life Of Agony zo populair was, constant crowdsurfers etc... maar ze hebben dan idd een hele goeie show neergezet. Respect. |
|
dikke kloten dus, voor mij. antwerpen was al maanden uitverkocht toen ik er voor het eerst van hoorde, miserie ende ellende . maar ik heb vernomen dat ze na deze europese tournee terug naar amerika gaan en daarna opnieuw naar europa komen, klopt dit? want ik wil er de volgende keer wel bij zijn, gvd!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: In Antwerpen was het eerste nummer meteen "River Runs Red" en de hel brak meteen los man Ik vond het een zéér goed optreden! Is de 013 al uitverkocht?? Want ik wil er nog wel eens bij zijn! A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Ja jongens, dat was dik in orde gisteren.. Het publiek stond vrij gek. Heb maar 2 divers op mijn kop gekregen.. Wie heeft er Breed77 gezien en wat vonden jullie ervan? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vond Breed 77 niet zo denderend, teveel van dat "aaiiaaiaaai" gezang erin De tribal invloedjes waren wel leuk, maar geef mij dan maar Ill Nino of Soulfly. Ik heb je er niet gezien Sharteel, meestal doe ik dat wel A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Ja het is ook uitverkocht en ik ga er ook heen. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |