|
Auteur: |
|
|
Hallo! Er komen weer een aantal leuke optredens aan! 13 Januari 013 in Tilburg Met Regicide. Deuren: 20h00. Entree: € 5,-. 16 Januari 't Podium in Venray Met Dragonfly. Deuren: 16h00. Entree gratis! 22 Januari Nu of Nooit voorronde, Fenix in Sittard Met Frozen Soil, Superhero, Exit 31 en Clinch. Deuren: 20h00. Entree € 5,-. Dit is de voorronde van de Nu of Nooit talentenjacht. De winnaar van de finale speelt op Pinkpop! Komt allen ende steunt ons! 29 Januari Benefiet voor Azië, Boerderij in Geleen Meer info volgt... 4 Februari Bibelot, Dordrecht, NL. Met Epica. Meer info en links op www.morning.nl. [Dit bericht is gewijzigd door Morning op 12-01-2005 9:51] |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:08] ik ben dom, o zo dom |
|
? naja meteen bovenste maar ff updaten |
|
behoorlijk wat gigs staan jongens |
|
data update \m/ |
|
waarschijnlijk ben ik er in de gigant wel bij. Ik wil sengir wel weer zien en ik heb jullie toen gemist toen we met booch in de morrison speelden |
|
update van data hierboven |
|
toch maar weer eens een update gedaan van de data... |
|
quote: Wat gaat dat benefiet concert kosten? |
|
Ik heb jullie nu twee keer gezien. Was wel leuk opzich! |
|
entree voor het benefiet is 7,50 als ik me niet vergis... nieuwe promofoto;s voor Nu of Nooit: http://johnklijnen.xs4all.nl/music/nuofnooit2005/morning/index.htm |
|
quote: mooie foto's Stijn! alleen jammer dat Bas zich zo verstopt op ie laatste ik kom binnenkort nog een keertje kijken. doe Bas maar de groetjes van me "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
zaterdag aanwezig |
Index / Concerten |