|
Auteur: |
|
|
Ik kan niet wachten op het nieuwe album (komt in oktober uit)... maar de cover is al af en hij is prachtig geworden!! prachtig |
|
Ik vind het er juist ontzettend goedkoop uitzien, vooral hoe die titel erin staat. Simpel photoshop filtertje... No Sir, I don't like it You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Het is een mooie afbeelding, zeker ook wat de kleuren betreft. Het enige wat ik jammer vind, is dat de txt onderaan 'bol' staat. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: tja dat was bij elements pt.1 ook... maar of je dat wel mooi vond is vraag 2 |
|
quote: Nee, dus. Maar de muziek wel, maar op een gegeven moment werd het wel heeeeel klef: 'How would it be, a world without arms, war, blablabla" Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Tsja het numemr ging over de Fantasia films , en op sommige nummers vond ik de zang niet echt super... find your own voice vind ik muziekaal super, en ook qua lyrics maar de zang is echt slecht :S [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-08-2003 15:03] |
|
|
Index / Heavy Metal |