|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Leven is gewoon het "zijn" van een persoon, en toevallig is dat in deze wereld. imo. breezah? stel jezelf btw, meteen even voor: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=876394 |
|
Dat zijn allemaal leuke vragen, maar volgens mij moet je je er bij neerleggen dat je nooit het antwoord vind. |
|
quote:Dat wil niet zeggen dat het een geweldig topic is om over te praten (filosoferen) |
|
Niet wéér zo'n topic aub... |
|
[geen overbodige posts aub] oops ipv een edit een quote gedaan Maar laat de bedoeling duidelijk zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 01-08-2003 17:26] |
|
quote: Eén van de meest beklijvende vragen des levens... welke zijn overbodige posts/topics, en welke niet... |
|
Het antwoord is dus (op alle vraagstellingen in dit topic) -> dat is erg relatief, en voor iedereen persoonlijk, het heeft dus geen zin een overbodig topic vol overbodige reply's te starten. |
|
Het is wederom heel simpel: Wij leven hier als voorbereiding op onze dood. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik ben het hiermee oneens. Dood en leven zijn namelijk onbestaande zonder elkaar, dus gelijkwaardig, dus kan het ene niet gezien worden als voorbereiding op het andere. |
|
Leven = dood Dood = leven Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Met deze vrij radicale stelling komen we natuurlijk uit bij het nihilisme, dat alle leven uit de (in deze optiek toch alreeds dode) dingen wegzuigt... interessant onderwerp hoor Ik wil een slotje. |
|
quote:Jij bent vast vaak erg vrolijk |
|
Ik ben eigenlijk maar aan het zeveren Leven is nu gitaar spelen Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Heel vaak zelfs, vooral bij mijn dagelijkse bezigheden... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Dus gitaar spelen = doodgaan? Klopt niet, tiens, heel dat nihilisme ontkracht in een stuk of vijf posts. Eigenlijk, ik zever *altijd*, in ieder geval op ZM. |
|
Waar gaat dit nou over? Wat de zin is van het leven? Of wat leven precies is? Wat het leven is is simpel, het is niet meer en niet minder dan het feit dat er bloed door je aderen stroomt en zuurstof door je longen gaat. De zin van het leven bestaat niet. In zovere...je leeft, of je het nou leuk vind of niet, zo is het nou eenmaal. Het is een biologisch proces. Verder is het aan jou wat je ervan maakt. Als je een spirituele draai aan je leven wilt geven is dat jou zaak. Maar naar een zin van het leven zoeken is onbegonnen werk omdat niemand je een antwoord kan vestrekken. Daarom zou ik zeggen: Je bent hier nou eenmaal...maak er het beste van. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: nee drummen = doodgaan Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
you're only living on borrowed time from your fate. en het lot is ,dat je dood gaat. vroeg of later. Oud Vuil. |
|
quote: Ergo: een drummer staat anders tov leven/sterven dan een gitarist? |
|
quote: yeah, dood rules! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: hahaha, de onze allesinds Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik heb enige jaren geleden besloten dat ik er toch niet achter kom, dus leef ik maar gewoon zoals het mij goeddunkt. [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 01-08-2003 18:09] no text supplied |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 01-08-2003 18:09] no text supplied |
|
Waarom zou je er achter willen komen? Ik probeer een pad te volgen dat mij zinvol en leuk lijkt. En dan ga ik dood. |
|
Ik weet niet wat leven inhoud.Ik neem aan het hier zijn en ademhalen.Of het leuk is of niet hangt af van verschillende factoren denk ik. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |