|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Sheer Terror is enorme heersch, Heb Bulldog Edition thuis, wat een heersch album. |
|
Voor de 7" liefhebbers, codex4 heeft 3 7" van Integrity nu te koop! En shirts, en binnekort Ringworm shirts ! |
|
Zit het weer eens te beluisteren en wat heeft die Dwid toch goede teksten geschreven..... IN CONTRAST OF SIN Evil lurking around every corner Appearing adhering In the doubt of my mind's eye (Will you ever dream again?) Doubt fills you up inside Drown emotion...Insanity Never for you or with you Only alone by myself In my search for divinity Is there no answers Is there no end All alone in my doubt Living in contrast of sin My walls surround me now All greeting ignored I put every once of energy In who I am So much failure I wish I could understand You're alone in a world You could never know Full pain and suffering Offered salvation Doubting your faith Has your life been been one huge mistake Can you make amends Gotta save yourself before it's too late Conflictions of morals Take it out on others pain (In the age of Kali) I gotta know, I gotta believe You wouldn't leave me (you couldn't leave me) In contrast of sin De zinnen tussen haakjes heb ik er zelf maar bij gezet, omdat deze wel in het nummer voorkomen, maar niet in de officiele tekst staan. Een paar lyrics van Those Who Fear Tommorow, er zitten wel een paar typfouten in; http://crydee.sai.msu.ru/public/lyrics/cs-uwp/i/integrity/those_who_fear_tomorrow [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 31-03-2005 18:33] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mooie topic op Bridge9: 'Dwid stories': http://www.bridge9.com/forum/viewtopic.php?t=120932 Verhalen over de frontman van Integrity... Hier een paar voorbeelden: quote: quote: quote: We don't take it, we just fake it... |
|
Ja, daar word je vrolijk van. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben blij dat ik er niet bij was. Tough guy bullshit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tough guy bullshit? das meer iets voor skarhead en madball joh (zie ook andere verhalen in dit topic)... We don't take it, we just fake it... |
|
10 gevechten tijdens een show en de zanger die zelf ook even iemand op z'n bek slaat? Tough guy bullshit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er werd wel vaker gevochten bij shows toen en nu; ook van andere stijl bands. Ik kan Integrity moeilijk een tough guy-band noemen; tekstueel gaat die vlieger al helemaal niet op. Zanger van Converge heeft ook wel eens iemand een flinke uppercut gegeven tijdens een show, maakt dat Converge ook tot een tough guy band dan? een stel weirdo's zijn 't misschien, maar 'tough guy' a la een Lord Ezec of Hoya Madball? Nou nee hoor... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik heb het ook niet over de stijl. Ik heb gewoon een hekel aan dat gedrag. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ah, ok... We don't take it, we just fake it... |
|
Verdomme, wat heerscht Integrity toch! Welcoming delusions (and) contempt for everything that you've become Blurred corruption, your hearing fades to a dull tone Your vision cannot bear the sight of your own flesh Eating away at all your cancer, untill there's nothing left Everyday, anyway to relieve your system of the disease Getting it away from your own deceit Retribution, the only solution Carrying beyond salvation's grace Tested against time and reason, never face the result of your dreams Routine dreaming you wake up screaming, never a night goes by Where I don't realize the trap you set for me Discrete impositions of cynical self abuse Never a mind more jaded Existing only by the skirts of their truth Brought me into your derelict world Delusions of gratitude and gain For all we had to offer And still we end up this side of the blame Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dwid is best een relaxte vent, hij heeft gewoon een hekel aan bepaalde dingen binnen de scene. En voor veel mensen zal hij raar en onvriendelijk overkomen. Ik had geen problemen met hem toen ik een paar woorden met hem wisselde en hij ook niet met mij. Hij had gewoon zijn neus helemaal vol van straight edge en PC, zelfs hare krishnas liepen toendertijd rond op HC shows door mongolen als 108 en Ray Cappo. Ik kan Dwid geen ongelijk geven. Lekker alle bullshit door de stront halen. Nihilisme all the way! Oude Integrity heerscht alles eruit! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
The final seal has been broken Apocalyptic visions embrace eternity Terror to consume the species All along you knew this time would come Abraxas annihilation between the heavens The lamb and the goat have fused as one Waters asylum drowning out All the voices that plague your mind The curse of untapped intelligence Pushes you to the edge of sanity Repetitive wave continues Blinded past your soul Abraxas annihilation between the heavens The lamb and the goat have fused as one Fires heaven purifies cleansing you of all your earthly sins Beneath your bearing of reality Past temptations grasp as destiny comes to it's end Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
huh?! Het gaat hier toch wel oven die Hardcorebende? Nihilistische hardcore? Man, ik verschiet nergens meer van signature |
|
Yep, Integrity is hardcore, maar wel one of a kind. Geen enkele andere hardcore band die ooit heeft aangedurfd wat Integrity deed, zelfs nu niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Duidelijk mijn favoriete Integrity-nummer! We don't take it, we just fake it... |
|
I'll give it a try. Ik gruw van Hardcore, maar als het werkelijk one of a kind is. alleen Raised Fist apprecieer ik tot nu toe signature |
|
Man, wat verlang ik terug naar die tijden, Integrity is sowieso veels te lang doorgegaan. Na Seasons in the Size of Days had het gewoon voorbij moeten zijn. Zonder Aaron was het sowieso geen Integrity meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Those Who Fear Tommorow en Systems Overload zijn aanraders. Wat mij betreft is Those Who Fear Tomorrow het beste wat ze ooit gemaakt hebben, maar andere mensen vinden dat weer een ruk-album, wat ik eigenlijk onvoorstelbaar vind. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik vond Season In The Size Of Days niet zo sterk eigenlijk. Paar hele toffe nummers ja (Sarin!!!), maar over 't geheel zeker geen favoriete schijf. Daarna was 't vooral kut met peren wat er uitkwam, alleen die comeback cd van twee jaar terug, die was wel weer ouderwets goed. Live-show die ik toen gezien heb (met chubby fresh op drums) was supervet. Momenteel woont dwid in ghent, belgië en speelt die samen met (ik meende) leden van Congress zo nu en dan als Integrity... We don't take it, we just fake it... |
|
Yeap, Dwid woont inderdaad in België. Heette dat bandje niet Steamhammer? Ik vond Seasons in the Size of Days ook behoorlijk minder, maar het is voor mij wel het laatste wat Integrity heeft uitgebracht. Daarna heeft Integrity opgehouden te bestaan wat mij betreft. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Sledgehammer heet dat bandje ... ooit 1 nummer van gevonden, nooit weer wat van gehoord ..jammer .. Dwid heerscht |
|
Inderdaad, Sledgehammer. Ik heb het ook wel eens gehoord, vond er niet veel aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |