|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Unleashed is toegekomen. Bedankt!! Hopelijk heb je Aegentum ook al binen gekregen. |
|
quote: Cd's zijn toegekomen Bedankt!! |
|
quote: Yes, die heb ik al! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Op 29 september 2003 15:27 schreef ArieDeKnaller het volgende: Ruilen tegen 1 van deze? Aeternus - ...And so the Night Became (DIGI-cd) Altar - Ego Art Amorphis - My Kantele (Mcd) Anathema - Pentecost III Baltak - Zaginatiot Grad Crowbar - Obedience thru Suffering Dark Funeral - Vobiscum Satanas (DIGI-cd) Darklands - Chronicles (Mcd) Darkthrone - Ravishing Grimness Day of Suffering - The Eternal Jihad Deicide - Serpents of the Light Diabolos Rising - Blood, Vampirism & Sadism Emperor - Prometheus-The Discipline of Fire & Demise Eyehategod - In the Name of Suffering Hecate Enthroned - The Slaughter of Innocence Mortician - Domain of Death Origin - Origin Raging Speedhorn - Raging Speedhorn Six Feet Under - Haunted Veles - Night on the Bare Mountain verkoop je Anathema - Pentecost III ook gewoon? |
|
[lama [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 02-10-2003 14:36] |
|
Heeft er verder nog iemand cd's van Anathema te koop? |
|
quote: Hey, da's lekker snel! |
|
quote: Een goeie cd! Wat heb je zoal te ruil? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ik was eerder Maar goed je zult vast niks vinden in mijn lijst...? (p. 18 en denk Bathory - Blood on Ice er maar bij) |
|
quote: en ik zelfs nog voor jou... Je moeder. |
|
quote: grmbl.. Veel succes er maar mee, mocht het onverhoopt niks worden dan probeer ik m te ruilen |
|
quote:Die wil ik wel.. mijn lijstje staat paar pag. terug changed to 'ouwe' |
|
quote: Zie helaas niks, maar hij is ook wel te koop. Wat bied je? |
|
Behemoth - Thelema 6. Napalm Death - Inside The Torn Apart Children of Bodom - Hate Crew Deathroll Celtic Frost - Vanity/Nemesis Bathory - Blood on Ice Mortician - Hacked up for Barbeque Kreator - Scenario's of Violence Marduk - Fuck Me Jesus Gaahlskagg - Erotic Funeral |
|
quote: moet je niet ruilen, die is gaaf! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ik moet m nog een beetje ontdekken, maar ten eerste zijn zo'n 6 van de 13 tracks erop vage introotjes/outrootjes. Maar Skullfuck en I Am Sin zijn wel goed. Ik zal m dan nog maar een paar luisterbeurten geven. |
|
Skullfuck heerscht ja, maar ik zou de CD ook niet houden denk ik. |
|
Te ruil: -Cephalic Carnage - Exploiting Dysfunction - CD -Consolation - Brave Melvin to the Southern -Point - CD -Lividity - Fetish for the Sick - CD -Nembrionic - Bloodcult - MCD -Nembrionic - Incomplete - CD -Obsidian Gate - The Nightspectral Voyage - CD -Raventhrone -Malice in Wonderland - CD sebinsagoil |
|
quote: en de ranzige plaatjes in het boekje doen de cd ook niet veel goeds. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ik pak het boekje er ff bij Voorkant: Blauwe foto van een luchtig geklede dame met een censuurbalkje over haar borsten p2. Pagina met tekst... "To Blasphem the World...', 'Perverse Black Rape Metal...' etc. p3. Blote (gecensureerde) dame in negatief p4. tekst p5. Uitzicht op de snikkels van 4 kerels, da'd idd wel vies. p6. Daar zie ik nou niks in.... ????? p7. Gaahlskagg... adressen meneer Gaahl en Skagg en op de achterpagina de tracklist. Maar echt schokkend vind ik het allemaal niet, Waco Jesus dan. |
|
|
|
quote:Ik bied cd's... Heb nu geen geld, sorry... changed to 'ouwe' |
|
Dan ga ik nog even bekijken of ik toch misschien iets wil hebben... zonde van die Cannibal Corpse anders was wat mij betreft de deal al gesloten. |
|
Agent Steel - Order of the Illuminati (nieuw, ongewild cadeau) Amon Amarth - The Crusher Fear Factory - Demanufacture Hatred - Hatred Hatred - Chaos in the Flesh Lullacry - Crucify My Heart (nieuw, ongewild cadeau) Sear Bliss - The Haunting Walhalla - Firereich Zwartketterij - Demo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |