|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
..... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
êg woar! [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 29-01-2008 20:16] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Vooral dat gedeelte achter de komma....waarom denk je dat zo? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-01-2008 20:17] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
omdat ik het eerst ook heel vet vond, maar er is na een tijdje gewoon niks meer te beleven... behalve die eeuwige blastbeats. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 29-01-2008 20:18] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Met zo'n post suggereer je dus gewoon dat mijn smaak achterloopt op die van jou "omdat jij het eerst ook heel vet vond" en nu niet meer...grapjas. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
nee, want ik ben jonger.... maar ik blijf bij mijn punt: Marduk zuigt ezelballen Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Oja, wat jij van Marduk vindt zal mij aan mijn reet oxideren. De manier waarop je het brengt stootte mij gewoon tegen de borst. Verder niks. [edit] Waarom vroeg je trouwens of ik van Watain hield? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-01-2008 20:24] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
eerst het heiligenschennis, en dan kan het je je reet oxideren.... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zie de " " in die post, gehaktbal. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |