|
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
Tnx voor de site, ze hebbene cht verschrikkelijk mooi artwork |
|
quote:waar koop je zo'n gitaar? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-08-2003 14:20] Bruce Banner |
|
Ik moet zeggen na zaterdag masterplan op wacken gezien te hebben dat ik absoluut alles van ark moet hebben, die vent heeeeersscht |
|
jorn heerst inderdaad, hou dr wel rekening mee dat ARK meer rock/progressive is... maar desontdanks errug goed probeer Resurrection en Missing you, eerste is een lekker snel nummer, 2e is een prachtige, 9min. durende ballad [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 05-08-2003 17:49] |
|
quote: Mooi? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Mag graag prog/sympho horen dus dat komt wel goed thaxx |
|
Ik ken alleen Burn The Sun en die heerst! |
|
ik vind Ark eerlijk gezegd zeker niet onderdoen voor Masterplan. Jorn zingt wat gevarieerder en de muziek behoort tot de beste progrock die ik ooit gehoord heb. Met name het baswerk is zeer indrukwekkend. Burn the Sun is overigens wel beduidend beter dan de cd daarvoor... En vergeet niet dat Jorn ook nog solo-cd's heeft gemaakt onder zijn eigen naam! no text supplied |
|
Ark is tegek, luister ze de laatste tijd eigenlijk niet meer maar heb ze een ker live gezien... ik meen net na de elde september (bewuste 11de) in Plato Helmond. |
|
ark ooit es een cd'tje van hun gehoord... klinkt inderdaad wel lekker, maar .. ik denk dat ik te weinig er van gehoord heb om het vet te vinden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
*zet Burn the sun weer op* wordt steeds beter |
|
*welverdiende kick* 'Burn The Sun' staat hier al een aantal jaar in de kast; nu onlangs ook (eindelijk) het debuutalbum gevonden. Heers! |
|
quote: Idd, maar wel een kutgeluid dat debuut. Vette songs, dat dan weer wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Heavy Metal |