|
Auteur: |
|
|
Aangetekend versturen natuurlijk, dan is ie namelijk voor 46 euro verzekerd. Als ik een desbetreffende land niet vertrouw, dan zorg ik ervoor dat ik een brief krijg als mijn brief is aangekomen. Mag dan wel 2 euro of zo meer kosten, maar dan weet je zeker dat ie aankomt. |
|
Cash versturen en goed inpakken (bv. in CD doosje). |
|
betaal zoveel mogelijk met een creditcard. Ik gebruik die van mn broer voor dit soort dingen. kan bijna niet fout gaan Bruce Banner |
|
Ik omwikkel het briefgeld altijd met aluminium folie, dan kan je niet goed door de envelop heen het geld zien zitten. Tot nu toe altijd goed gegaan. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik probeer eerst zeker te zijn dat het echt niet in Nederland te krijgen is. Bij kleine bedragen <30 euro stuur ik het gewoon per post (meerdere enveloppen in elkaar). Spullen van >30 euro koop ik gewoon niet (wel met creditcard natuurlijk) |
|
Een credit card is het handigst. Is bij de meeste mailorders een mogelijkheid van betaling. Ze vragen je om een kopie van de voor- en achterkant van de credit card te faxen of mailen en evt. een formulier met je handtekening. Zo gepiept. Cash zou ik het niet zo snel doen. Vooral niet met grotere bedragen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Inderdaad, creditcard is Errug makkelijk. Anders doe ik ook wel een overschrijven op buitenlandse bankrekeningen. Kost 5 euro maar is ook erg veilig en snel. Als het echt niet anders kan dan stuur ik geld per post maar da's alleen voor kleine bedragen. Zenial |
|
Ik maak het gewoon over via een bankrekening, werkt ook wel goed. Je moet alleen weten of de mailorder betrouwbaar is, en dat is soms een probleem. |
|
Dat is natuurlijk ook makkelijk, alleen is dat bij lang niet alle buitenlandse mailorders mogelijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik betaal over de grens altijd via paypal http://www.paypal.com Kan in alle valuta's betalen, maar de ander moet wel ook een paypal account hebben, maar de meeste buitenlandse handelaren hebben dat wel Don't touch me. I'm evil. |
|
vorige week een vlucht geboekt voor mijne pa en zijn vriendin naar Italië met Ryanair (zo'n 150euro heen en terug, best wel goedkoop) en een shirt van Emperor besteld bij Plastichead, beide met visa betaald. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ryanair 120 euro van brussel naar dublin heen en terug voor 2 personen inclusief alle extra kosten Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: voor paypal heb je toch ook een creditcard nodig? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: uhm... ja Don't touch me. I'm evil. |
|
Paypal is helaas erg vaag. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nee hoor totaal geen problemen mee vooral niet via Ebay Don't touch me. I'm evil. |
|
Nou, ik snap er geen zak van. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: wat snap je precies niet dan, miss dat ik het je kan uitleggen Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Nee voor paypal heb je geen credit card nodig. Dit is trouwens al uitgebreid bediscussieerd in een ander topic over buitenlandse betalingen, misschien dat er een mod wakker kan worden en t even opzoekt. Maar het komt er toch wel op neer dat voor buitenlandse betalingen een creditcard best wel handig is. Zenial |
|
Ik bestel meestal bij Nuclear blast, en ik betaal via mijn computer inplaats van overschrijfbriefjes. |
Index / Algemeen |