![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- Greycloak - Helmet - Morgil What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hey, zie ik jou ook weer eens Gerald! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 04-12-2003 16:12] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Tsss, bij Qntal niet goed gekeken? Had nochtans mijn blasfemische MDB longsleevbe (wit! Jan des Bouviers zou trots geweest zijn) aan... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:WTF?! Jij was bij Qntal in de Effenaar?! En gewoon niets zeggen he! Rat! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Hehehe, meer bier pour moi! ![]() ZM shirt, I guessed? Nee prima, zie je zaterdag wel, tenzij je vrijdag al in Zwolle bent bij NR? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Doubt it.. kostte al moeite genoeg om vervoer naar Leeuwarden te regelen ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Zonde, gaat wel leuk worden daar volgens mij... Maar Zwolle valt mee toch? Begint vroeg en redelijk vroeg afgelopen? (is hier een topic over?) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Waarom helemaal in Leeuwarden? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Dank U en fucked up. Pasje kwijt? quote:Omdat het maar een uurtje rijden is! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Voor mij minimaal 3 uur. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Neen, baas heeft weer eens geen mogelijkheid gezien om salaris te storten ![]() quote:4 uur zei je toch he? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Wát een baas zeg! ![]() Tsja, helaasch, snelweg op vanaf de wijkring en doorjakkeren maar! Wel klote dat Leeuwarden als "provincie"-hoofdstad geen fatsoenlijke snelweg naar de stadspoorten heeft lopen vanaf het oosten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Ja, erg leuk! De aankleding (van de meeste bandleden) was leuk. Die show op het einde was ook erg leuk, helaas wat doorzichtig.. maar dat maakt op zo'n moment niet uit ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
dat gegoochel ![]() Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
Ja, erg humoristisch. Ik hoop dat de foto's die Morgil gemaakt heeft een beetje gelukt zijn ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |