|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- Greycloak - Helmet - Morgil What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey, zie ik jou ook weer eens Gerald! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 04-12-2003 16:12] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Tsss, bij Qntal niet goed gekeken? Had nochtans mijn blasfemische MDB longsleevbe (wit! Jan des Bouviers zou trots geweest zijn) aan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:WTF?! Jij was bij Qntal in de Effenaar?! En gewoon niets zeggen he! Rat! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hehehe, meer bier pour moi! ZM shirt, I guessed? Nee prima, zie je zaterdag wel, tenzij je vrijdag al in Zwolle bent bij NR? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Doubt it.. kostte al moeite genoeg om vervoer naar Leeuwarden te regelen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Zonde, gaat wel leuk worden daar volgens mij... Maar Zwolle valt mee toch? Begint vroeg en redelijk vroeg afgelopen? (is hier een topic over?) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Waarom helemaal in Leeuwarden? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dank U en fucked up. Pasje kwijt? quote:Omdat het maar een uurtje rijden is! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Voor mij minimaal 3 uur. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Neen, baas heeft weer eens geen mogelijkheid gezien om salaris te storten Is al een jaar aan de gang.. *zucht* Nou ja, er komt weer aan... quote:4 uur zei je toch he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Wát een baas zeg! Tsja, helaasch, snelweg op vanaf de wijkring en doorjakkeren maar! Wel klote dat Leeuwarden als "provincie"-hoofdstad geen fatsoenlijke snelweg naar de stadspoorten heeft lopen vanaf het oosten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ja, erg leuk! De aankleding (van de meeste bandleden) was leuk. Die show op het einde was ook erg leuk, helaas wat doorzichtig.. maar dat maakt op zo'n moment niet uit I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dat gegoochel Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Ja, erg humoristisch. Ik hoop dat de foto's die Morgil gemaakt heeft een beetje gelukt zijn I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |