|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed idee! |
|
Behoorlijk vet intro moet ik zeggen, dat Bastard van het album Navigator. Ik ben er dan ook zeer benieuwd naar op Wacken! Zijn de heren live het aanschouwen waard? Iets wat nog wel eens een probleem is met black metal... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ja dus. Ik vond het in ieder geval de beste band op Wacken. Heb mijn nek kapot gebanged |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hey, ik was al vergeten dat ik hier ooit zelf eens een topic over had aangemaakt. Mooi om te zien dat de reacties ook positiever zijn geworden. Ik ken deze band als vanaf hun eerste cd maar ze zijn inderdaad stukken beter geworden naar mate ze langer bestonden. Hun nieuwe album vind ik echt geweldig. Lekker agressieve black metal met genoeg rustpunten om ook nog eens erg duister te klinken. De riffs doen me hier en daar zelfs wat denken aan Blut aus nord ten tijde van The Mystical beast of rebellion. En verder steekt de naam Marduk vaak z'n kop op. Vooral zoals Marduk klinkt op Plague angel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat anti trigger logo op de achter kant v/d cd hoes is grappig.. Suck my piss |
|
Afgaande op die sample MP3 moet die laatste CD best gaaf zijn. Snel en mid-tempo en melancholieke dual-guitar fly-picking, vett. Ik hoop iig niet dat ze in de andere tracks vervallen in wat hun duitse/oostenrijkse BM-collega's ook doen: mineur en majeur in 1 riff proppen (Ik noem een Mor Dagor en Belphegor) Edit: Die sample van de voorlaatste album is ook nog behoorlijk bruut en pakkend ook! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 06-09-2005 20:08] |
|
Ja precies! mineur, majeur en fly-picking ja . Het is geen progressieve metal man. Het gaat om de sfeer. En die weten de heren van Endstille erg goed over te brengen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is dat album Wintersturm net zoals Navigator? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Navigator is het laatste album en Operation Wintersturm het eerste. In de hele rij van albums kan je een duidelijke progressie zien. Hoewel ik (het één-na-laatste album) Dominanz al erg goed vind moet ik zeggen dat Navigator weer net een stapje verder gaat. Kortom, Navigator heerscht de vorige albums eruit, hoewel die ook stuk voor stuk heerschend zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
*leest net Wikipedia @ last.fm* Waarom worden alle BM bands met enige lyrics over oorlog meteen als NSBM bestempeld?! OW, endstille staat in hoogeveen 3 maart. |
|
Navigator aangeschaft best leuk, zeker het gelijknamige nummer signature |
|
Gaaf begin inderdaad. Heb vandaag m'n Navigator t-shirt binnengekregen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hm ja, ik vind m ook goed, zit goede vaart in, lekker geluid! Je zou bijna gaan twijfelen vanwege het tekstboekje waar naast WOII-plaatjes wat losse zinnen instaan, of ze per ongeluk geen christelijke band zijn. Met teksten als: 'I Bless You.. God', is toch altijd even schrikken voor de BM-liefhebber. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Endstille is de afgelopen maanden echt me fav teringherrie geworden...helemaal toppie die band. Zoals ik een keer las en waar ik het ook helemaal mee eens ben: iemand die een boek schrijft over het nazisme hoeft zelf nog geen nazi te zijn. Denk dan ook niet dat Endstille een nazi band is. Trouwens, Metalhead22: besteld bij de Endstille site of ergens anders? |
|
Jezus, wat is Endstilles Reich vet gaaf geworden De meningen zijn nogal verdeeld ja, dat weet ik, maar ik vind het weer super ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zijn er überhaupt wel platen die je niet leuk vindt? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jazeker, heb je een uur? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heb je zo lang nodig om er een te bedenken dan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nu ja, eigenlijk klinkt elk Endstille-album juist hetzelfde Faustian Spirit of the Earth |
|
Maar wel altijd erg lekker! Ieder Endstille album heeft zo zijn eigen charmes, moeilijk om er een favoriet uit te kiezen. Wat ik wel kan zeggen, toen ik een tijdje met de gitarist lulde vertelde hij me dat hij psychologie studeerde, dat ze allemaal gewoon een leuke tweede wereldoorlog fascinatie hadden en dat ze vanaf het begin altijd al met goede vrienden in dezelfde samenstelling zaten. Wat betreft de nazi-shit, daar lachen ze alleen maar om, maar met een titel als 'Endstilles Reich' vraag je natuurlijk wel een beetje om |
|
quote: Ja, dat wil ik ook graag zo houden. Mooi nieuws. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Navigatorrrrrrrr signature |
|
quote: Ja, idem hoor Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |