IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Horde
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-08-2003 10:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb in 1994/1995 de verzamel-dubbelaar "Death...is just the Beginning III" gekocht.
Hierop stond een nummer van de band Horde nl.: "Invert the Inverted Cross". Ik vind dit nog steeds een geweldig nummer!

Weet iemand iets van deze (overigens christelijke - zie titel ) black metalband? Hebben ze cd's uitgebracht en zo ja, zijn die nog te krijgen??

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-08-2003 10:46]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-08-2003 10:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze hebben inderdaad 1 cd uitgebracht.het is een christelijke blackmetalband uit australie.

Ben effe vergeten hoe die cd heet

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-08-2003 11:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

ff ge-googled;
Ben er achter gekomen dat de CD "Helig Usvart" heet en dat ie bijv. te koop is bij een vage mailorder genaamd ironforce.de

Iemand nog andere adresjes? Of heeft iemand deze CD?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-03-2007 14:19 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-03-2007 15:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Keristus (hoe toepasselijk..) wat een lachwekkende titels....

spelfout weggehaald...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com