|
Auteur: |
|
|
Wie kan mij helpen aan de tracklist van Iron Maiden van 5 juli 2003 op Graspop????? ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
Ik ben niet zeker maar ik denk dat de eerste drie: Number of the Beast Run For The Hills en Die With Your Boots On waren... |
|
The trooper werd ook al snel gespeeld niet? (ik weet er niet meer zo gek veel vanaf) Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
En het eindigde geloof ik met "bring your daughter..." Bruce Banner |
|
volgens een journalist van "P-magazine" hebben ze zelfs een nieuw nr gespeeld genaamd (ga eerst even lekker languit op de grond liggen alvorens in een lachbui te barsten)................"run to the hills" [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 06-08-2003 16:34] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: die gasten zien ook eens een clip op TV, whahaha! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Woehahaha, ik weet nog met veel moeite dat er ergens doeken werden verhangen in het decor, laat staan een tracklist Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Lijkt heel erg op "Wildest Dreams" |
|
Number of The Beast The Trooper en daarna weet ik de volgorde niet meer one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wat ik me nog kan van herinneren: -Number of the beast -Die with your boots on -The trooper -Revelations -Iron Maiden -Heaven can wait -wildest Dreams (nieuwe shit) -Can i play with madness -bring your daughter to the... -Hallowed be the name -Clansman -Wicker man -Brave new world -Clairvoint -Fear of the dark -2 minutes to midnight..??? -aces high...??? -run to the hills -wratchild..??? oh ja en natuurlijk het zeldzaam gespeelde 22 Ocasion Avenue |
|
quote: Die with your Boots on en The Trooper andersom dacht ik quote:Zou kunnen kloppen quote:Can i play with madness hebben ze volgens mij niet gespeeld hoor quote:The Clansman moest dacht ik in het midden. quote:Dit gedeelte weet ik niet meer precies [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-08-2003 9:34] |
|
Hierbij de enige en echte juiste tracklist: The Number Of The Beast The Trooper Die With Your Boots On Revelations Hallowed Be Thy Name 22 Acacia Avenue Wildest Dreams The Wicker Man Brave New World The Clansman The Clairvoyant Heaven Can Wait Fear Of The Dark Iron Maiden Bring Your Daughter To The Slaughter Run To The Hills Op sommige plaatsen hebben ze ook nog Two Minutes To Midnight gespeeld als bisnr tussen Bring... en Run... oa op Waldrock |
|
Indien er iemand opnames van heeft, audio of video, ik had het graag gehad aangezien ik op het podium kon tijdens Heaven Can Wait. |
|
Woehaa, audio is in mijn bezit, nu nog de video vinden. |
|
was donders vet iig! quote: hoe kom je de'r aan? en zijn er nog meer Gpop vids van dat jaar??? |
|
quote: Via, via, via en de video zoek ik nog, enkel die van Maiden, de andere interesseren me niet. |
|
damn, die zou ik ook wel graag willen zien! om nog maar te zwijgen van andere bands! (YOT!!!! ) |
|
quote: Haha, maar jij bent dan ook een groot Youth Of Today fan, terwijl ik een groot Maiden fan ben. Maar als er iemand opnames heeft, laat hen dan maar weten. |
|
heheh, ik ben net zo'n groot maiden als YOT fan hoor |
|
Ik kan me alleen Run To the Hills herinneren... toen werd ik brak wakker onder een boom... gvd [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 19-03-2004 20:25] |
Index / Heavy Metal |