|
Auteur: |
|
|
MUSKETEER OF DEATH & THE FRONTLINE present: 11.10.03 WALL OF SLEEP (HUN - mid-paced doom with a slightly more uptempo feel) THEE PLAGUE OF GENTLEMEN (B - crushing and destroying metal/noise/dooooom) LOCATION: The Fronline - Gent ( DOORS 20:00 - 1st BAND 21:00 More info @ emillio@musketeerofdeath.nl or check http://www.musketeerofdeath.nl http://www.thefrontline.be weer die caps-lock in de topictitel... [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-09-2003 10:47] |
|
Ik heb ze wel gezien, maar ik vond ze niet zo goed dat ik er voor naar Belgie ga afreizen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nederland zal er niet in zitten. Andere data van Wall of Sleep zullen in Duitsland zijn. TPOG speelt alleen mee in Belgie. Je kunt beide bands wel zien op Doom Shall Rise 2004 |
|
Wellicht dat ze maandag erop ergens in Nederland spelen. Maar vooralsnog party time op zaterdag in Gent. |
|
Prijskaartje??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ergens tussen de 5 en 8 euro |
|
quote: Da's gratis Count me IN!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: hoe weet je dat het achterlijke eikels zouden zijn? ken je ze? don't always believe the words other people spread dude... [Dit bericht is gewijzigd door istari op 09-08-2003 4:55] |
|
In doom we believe www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
een vriendin van mij die doom fan is woont in gent, misschien dat ik er ook wel ben. alleen erg ver |
|
quote:tamaar doom? als ik zin heb in doom en de rest daar () kom ik ook nog wel We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:oftewel mee jij slet. |
|
quote: een doomvrouw in gent dat ik niet ken??? who's that girl?? |
|
Probably a beautiful Dutch beauty. |
|
We'll they proved to be the best on Kleudde, so a visit to the Frontline is recommanded! |
|
Voor diegene die het nog niet weten, The Frontline is verhuist.. Als je op de oude locatie op het hoekje staat terug richting centrum. Dan een huis of 6 verder. Rechts poortje onderdoor, binnenplaatsje over en aan eind links de deur door en je staat midden in de frontline! Greetzzzzzzzz |
|
hey zijn ze verhuisd? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Yes, check www.thefrontline.be voor pix etc. |
|
Nieuwe band toegevoegd: ELEPHANTUM (NL - psychedelic progressive vast stonerrock) |
|
quote: Ja jullie komen allebei maar...stelletje slettebakken |
|
Zo is dat, hoe meer sletten des te gezelliger! |
|
Het was een geweldig avond met een hoop zware rock'n'doom en een gezellige drukte! Thanx to the bands and to the public for showing up! Doom on.......... |
|
verrredomme, van de Frontline krijg (kreeg) ik altijd spam/reclame mailtjes.. hebben ze m'n adres zeker hier weggehaald. |
Index / Concerten |