|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: IK weet ook wel dat het maar een rol was dat hij speelde, maar heel veel mensen gaan nou éénmaal nogal ver in de rol mee... Niet voor niets worden ook de Nederlandse soapies regelmatig bedreigd, omdat ze volgens de 'fans' een gemeen iemand spelen... Kijk, als hij écht goed is, en echt slim dan maakt 't mij geen zier uit, ik zeg alleen dat hij voor veel mensen nu ongeloofwaardig is.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat is niet de schuld van soapies maar van domme 'fans'. quote: De reden waarom hij gekozen is, is juist dat hij wel geloofwaardig is. Ten eerste is de verleiding tot corruptie vrij klein i.v.m. zijn vermogen. Ten tweede kozen mensen juist voor iemand die geen politieke spelletjes hoeft te spelen om hogerop te komen in tegenstelling tot zgn. carriere-politici. Ik zeg trouwens niet dat hij het goed gaat doen. Dat weet ik namelijk net zo min als de mensen die zeggen dat hij zeker gaat falen zonder enige onderbouwing (ik doel hier niet direct op jou). De tijd zal het leren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zeg ook niet dat hij het niet kan maar ik hoop het. En als hij slim is wil het nog niet zeggen dat hij een goede politicus is (zie Hitler). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is stom. Problemen in Amerika leiden namelijk indirect tot problemen hier (en vice versa) aangezien onze economieën zo met elkaar verweven zijn. quote: Hitler was een uitstekende politicus. Hij heeft namelijk heel veel bereikt. Helaas waren zijn idealen verwerpelijk. Maar een slecht politicus was hij zeker niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En nog steeds boeit het me niet wie daar de zooi bestuurt.. Als ie het slecht doet, komt er toch wel weer een ander. zo kan ie wel weer |
|
quote: Tja het moet nou eenmaal eerst slecht gaan voordat het goed kan gaan quote: Maar hij dulde geen tegenstanders niet echt eerlijk dus. En hij is ook niet echt tactisch met zijn problemen omgegaan hij had een te groot ego(Arnie ook wel een beetje). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dus dan maar even expres slecht laten gaan? Hopen dat die vent geen goeie politicus is. Maar natuurlijk.. zo kan ie wel weer |
|
quote: Het kan ook wel beter zijn om niet te veel met hun zaken bezig te zijn. Beetje lullig als zij zoveel invloed op je eigen leven hebben. Je moet je eigen leven maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als jij met iemand vecht loop je zelf ook schade op... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Waaraan leid je af dat Arnie een te groot ego heeft? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Met wie vecht jij dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik? Nee hoor! Maar wat heeft dat ermee te maken? zo kan ie wel weer |
|
quote: Absoluut! quote: Je zou het ook zo kunnen zien dat hij juist niet geloofwaardig is omdat hij zijn plekje daar misschien wel verkregen heeft door het beroemd-zijn... Geen politieke spelletjes misschien, danwel Ik-heb-een-bekend-hoofd-spelletje... quote: Maar ik ben ook helemaal niet één van die mensen die zegt dat hij gaat falen, en zeker niet zonder enige onderbouwing... Wat ik hier neerzet is puur een reflectie van wat veel mensen denken... Ik kan zelf (gelukkig) nog wel door dat acteur-zijn heenprikken... Ik merk alleen gewoon in mijn omgeving dat veel mensen het niet geloofwaardig vinden, Arnold Schwarzenegger als gouverneur... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hij loopt wel erg breed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nou als je iets wil bereiken zal het niet zonder verliezen gaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hij kan er ook niks aan doen dat hij een grote piemel heeft KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maar waar vecht jij dan voor of wat wil je bereiken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jewel wat minder steroiden slikken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wil iemand de topictitel even verbeteren misschien? |
|
quote: Uhm nou het zou wel leuk zijn als amerika wat minder invloed had op onze maatschappij(zie olie oorlog Irak) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ahja, maar jij brengt het als: Laten we nou maar hopen dat wat verliezen, dan hebben we later wel winst ofzo. En dat slaat dus nergens op. zo kan ie wel weer |
|
quote: done. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat heeft ongetwijfeld een bijdrage geleverd. Maar hij heeft die Bustamante zodanig VER achter zich gelaten dat ik geneigd ben om te denken dat het niet alleen door de celebrity stemmers kwam. quote: Dat zei ik ook quote: Dat klopt. Ik merk laatste jaren dat Nederland veel conservatiever is dan dat ze denken en met name wat betreft het beoordelen van mensen op hun kunde en resultaten i.p.v. afkomst.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hm, zit wat in... Er zullen er ook vast genoeg zijn geweest die echt in hem geloven als gouverneur... quote: Ohja... quote: Dat is (helaas) heel erg waar... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |