|
Auteur: |
|
|
Het is officieel. Op january 2-3 gaat Frontfest!! door in The Frontline. Der zijn nog geen bands gekend maar geinteresseerde bands kunnen mailen naar info@thefrontline.be als er bands gekend zijn laten we dat hier ff weten. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-08-2003 12:23] www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Suhrim, Culpable Homicide, Prostitute Disfirgurment, Petrified(de Nederlandse) zouden bevestigd zijn. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Fuck man, die avond met Carnal Leftovers heerschte geweldig erg goed www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
FRONTFEST !!: Friday 02/01/04: Oceans Of Sadness( Guerrilla(D) Axamenta( Panchrysia( Sad Whisperings(NL) Butcher( Obtuse(NL) Saturday 03/01/04: Bile(NL) Suhrim( Polluted Inherintance(NL) Litham(Nigeria) Leng Tch'e( Blasphemer(IT) Katafalk(NL) Prostitute Disfigurement(NL) Putrefied(NL) |
|
hmmzz ook maar ff promopakketje opsturen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: wat toevallig dat nou net die belgische bands zijn !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 24-12-2003 15:07] |
|
LOL! Een band uit fukking Nigeria??? Die gebruiken wrsch. echte machete's on stage om koeien en pygmee's te onthoofden. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 04-12-2003 1:42] |
|
WTF???? SAD WHIMPERINGS??? WAAROM NIET IN NEDERLAND??? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Polluted Inheritance! Ik zal er zijn! |
|
quote: U neme de auto/trein/.. en begeeft zich vervolgens naar de exotische bestemming, België genaamd Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hoezo niet in Nederlands, stonden in Oktober nog in The Cave (A'dam). Eindelijk ook My Mind's Mine weer op het podium. |
|
::]Bands Update[:: [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 24-12-2003 15:08] |
|
Voor alle duidelijkheid BLOOD I BLEED (= My Mind's Mine) Nog interesse je band/label te promoten op metal-market? Frontline searches bands for metalmarket. Conditions are simple => there is 150 m² available. Per stretching meter 5 € -2nd & 3rd of january -Fridayafternoon entrance available @ 14h -When necesary u can sleep but u will need to bring ur own sleeping bag and something soft to lay it on -If u want to see the gigs, u will have to pay for the gigs since the market is in another room than the gigs Further information=> info@thefrontline.be jolien@thefrontline.be |
|
Op dag 2 ben ik aanwezig. Do androids dream of electric sheep? |
|
Waar de fuck is dit?????????? |
|
Dit feestje vindt plaats in Gent. Als ik na nieuwjaar nog leef (zal wel, ik moet vrijdag werken)ga ik het eerste deel bijwonen. En dan weer dimmen,...hoop ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mocht er mensen overnachting zoeken. Mail naar info@thefrontline.be Je kunt na het optreden, zowel vrijdag als zaterdag, in de club blijven overnachten. Wel zelf slaapzak en matras meebrengen. |
|
en flink patat vreten natuurlijk! |
|
en ene pilske driken eh manneke?! |
|
Het is dat ik al andere plannen heb voor de vrijdag, anders was ik wel in Gent blijven hangen vandaag om dag 1 bij te wonen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ahh, ik zal er ook zijn welliswaar pas zaterdag maar och |
|
Spaghetti ipv patattekes. En Carapilskes. |
Index / Concerten |