|
Auteur: |
|
|
...en wanneer Glanerbrug een riolering krijgt is nog niet bekend. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is klote, maar als ik een topic moest openen voor al dit soort dingen wat ik dagelijks in mijn krant lees, zou het einde zoek zijn. Zolang ik zelf niet kapot word gestoken vind ik het best. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Fijn....ik snap mensen soms niet...hoe kun je iemand anders doodmaken... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:het kan heel simpel zijn of heel moeilijk...ligt aan jouw portie haat jegens de ander, en over het algemeen ook of je drugs/alcohol hebt geconsumeert... en het is wel triest dat dit gebeurt, maar ik ben het met heiden eens.... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Als de haat diep genoeg zit zou ik zonder moeite kunnen moorden. spelfout weggehaald... |
|
veel mensen zeggen dat maar niemand doet het daadwerkelijk als ze veel haat hebben omdat ze 'niet genoeg' haat hebben... vraag me af hoe pissed je dan moet zijn om je wel aan je woord the houden?? Je moeder. |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: door een kleine ruzie steken ze soms nogwel. het laatst bij mij in het dorp nog iemand onder het stappen na een ruzietje neergestoken met een vork gejat uit de lokale shoarma tent, je ziet het overal tegenwoordig |
|
ik zou het kunnen, iemand vermoorden |
|
quote: lief Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zenial |
|
Gelul van een puber. |
|
jammer voor die kerel die dood is rolleyes: maar ik heb geen medelijden voor iemand die ik niet ken en ik juh weet ook niet waar die ruzie over ging dus mss had ie het verdiend |
|
quote: De DOOD verdiend? Na een ruzie?!? this user is dead |
|
quote: Sja je weet niet wat er allemaal gebeurt is he? Misschien heeft die oude vent die ander vroeger wel veelvuldig seksueel misbruikt. Zenial |
|
heh! wat is glanerbrug toch gezellig! al zeg ik het zelf the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Index / Nieuws, actualiteit en media |