|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou ik ook wel willen weten ja, die gasten zijn live zwaar de moeite (2 keer gezien) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-08-2003 18:27] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Op 19 augustus wordt die definitief gemixed. Ergens in september zou hij dan moeten uitkomen. |
|
quote: groot gelijk Norgaath, en kmoe zeggen kvind de naam Grimfaug zeer passend bij de muziek. Duister, rot en aggressief. Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
Norgaath, gelezen in de Tswaert dat je lang bezig was met de mix. Bij deze mijn mening: ik vind dat je er niets aan hoeft te veranderen behalve misschien idd de snare iets harder in de mix. Trouwens het "galloperende" ritme op de ride cymbal (o.a. Black Flame of Hate) is HEEL erg gaaf gedaan! Nooit eerder gehoord en extreem aanstekelijk. |
|
quote: De komende opnames doe ik de drums niet meer, die gaan we opnemen in Ground Zero... de rest doe ik wel weer zelf. Het compliment wordt overgemaakt aan Crygh. |
|
We hebben vorige week 2 Ildjarn nummers opgenomen voor een tribute-album. Zijnde Nattens Ledestjerne en Ild. [Dit bericht is gewijzigd door Norgaath op 18-09-2003 13:46] |
|
Waarop komen die te staan dan? |
|
quote: Die tribute komt uit op Pestilence records. Andere bands die meedoen zijn PARAGON IMPURE, FORGOTTEN TOMB, NACHTMYSTIUM, XASTHUR, URFAUST, OBSCURE, STRIID, ORCRIST. |
|
quote: Voor de 2 Ildjarn nummers heb ik zelf de drums opgenomen... dat beviel (tegen mn verwachting in) erg goed. Daarom hebben we besloten om de geboekte studiotijd af te zeggen en toch weer alles zelf op te nemen. |
|
De Grimfaug shirts zijn er!! Prijs: 10 euro + verzendkosten. Mail Grimfaug. [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 02-10-2003 19:56] |
|
quote:Klinkt gaaf! |
|
ben benieuwd naar die cd... Je moeder. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1214197 dargull had hem wel eerst even hier kunnen quoten.. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Doe ik dat effe... quote: |
|
quote: Ohw,dwaal jij hier ook nog es rondt? [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 19-02-2004 15:27] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
LOL! Hoezo "een tikkeltje laat"? |
|
Deze band riekt naar Weltmacht en Judas Iscariot. Ik had het over 'n andere cd fout van me. I am hell wat 'n bloody nummer zeg, luister naar die vocalen. En die drums die zijn goed ingespeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 20-02-2004 20:38] |
|
Bedankt MBMarduk Faust: cd? |
|
Ik heb die samples zitten luisteren. Maar I am hell is 'n aanstekelijk nummer. Ik luister nu weer, die drums man en die vocalen kan er niet genoeg van krijgen. Misschien binnenkort ook bij Displeased te verkrijgen [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 20-02-2004 20:42] |
|
Oh god nog zo'n anti displeased cvlt blekkie KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee hoor ik koop nog wel 'ns wat bij Displeased. Maar dit was 'n grolletje. |
|
quote: In de black metal is geen plaats voor 'grolletjes'! |
|
Mijn exemplaartje van de cd ligt alvast op me te wachten.Dank je wel Norgaath!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Niet slecht! Grim |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |