IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Complimenten (aan staf)
NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-08-2003 18:59 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ik wilde even opmerken dat die flood protection geweldig is mede dat het aanpassen van berichten nou beter gaat. Bedankt Paul.

Daarnaast wilde ik even bedanken voor nieuwe mods (elfensteen toch?)

Daarnaast kun je hier je andere complimenten (tegengewicht van klachten)kwijt.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 08-08-2003 19:07 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Slijmbal...


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-08-2003 19:08 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Flood protection was er al lang

Maar inderdaad, een hulde aan Paul voor het fixen van de edit bug!


this user is dead


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 08-08-2003 19:11 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 19:08 schreef JFrost het volgende:
Flood protection was er al lang

Maar inderdaad, een hulde aan Paul voor het fixen van de edit bug!


Oh, die is eruit?

Ah, beter!

Nou vooruit dan maar, hulde Paul!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-08-2003 19:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, dat die edit bug eruit is is vet relaxed .


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-08-2003 19:25 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 19:07 schreef No Nonsense het volgende:
Slijmbal...


zeik niet man, ga klagen


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-08-2003 21:26 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Heerlijk grenzeloos editen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-09-2003 14:44 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

slijmen aan ons adres is goed hoor


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 18-09-2003 16:04 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

nooois geweten dat er een bug was eigenlijk



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-09-2003 17:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nee ik ook niet...wat was er aan de hand dan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 17:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

1.Je klikt op edit.

2. Je wijzigt je post

3.Klik op doorvoeren

4.De scherm die je voor je snufferd kreeg toonde vaak/altijd (?) de wijziging niet die je zojuist doorgevoerd heb terwijl het eigenlijk goed was gegaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-09-2003 17:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nou dank je.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 18:25 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Complimenten voor de staf???
Whahaha..Ja hulde!


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-09-2003 20:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 18:25 schreef Ragnarok het volgende:
Complimenten voor de staf???
Whahaha..Ja hulde!



Hey Helmet, zullen we deze ZM'er bewaren voor als we weer eens een wedstrijdje willen doen wie het snelste een ZM'er kan bannen?


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 18-09-2003 21:21 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 18:59 schreef NolthuarII het volgende:
Ik wilde even opmerken dat die flood protection geweldig is mede dat het aanpassen van berichten nou beter gaat. Bedankt Paul.

Daarnaast wilde ik even bedanken voor nieuwe mods (elfensteen toch?)

Daarnaast kun je hier je andere complimenten (tegengewicht van klachten)kwijt.


Het slijm druipt er aan alle kanten vanaf..

Ze hadden het gewoon in 1 keer goed moeten doen


zo kan ie wel weer


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 21:21 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 20:57 schreef TNightmare het volgende:
Hey Helmet, zullen we deze ZM'er bewaren voor als we weer eens een wedstrijdje willen doen wie het snelste een ZM'er kan bannen?


O, je merkte het sarcasme in me vorige opmerking dus al op?
Hmmm..mooi.
Maar als ik het dus goed begrijp is het op dit forem dus niet toegestaan enig wrok tegen moderaters te hebben?
Het is dat ik weet dat de meeste mensen+moderators hier zo'n hekel aan discriminatie hebben....


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-09-2003 21:24 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 21:21 schreef Ragnarok het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp is het op dit forem dus niet toegestaan enig wrok tegen moderaters te hebben?
Het is dat ik weet dat de meeste mensen+moderators hier zo'n hekel aan discriminatie hebben....



Gegronde kritiek zien we graag in het klachtentopic. Als die redelijk is luisteren we daar echt wel naar hoor .

En nee, er bestaan geen wedstrijdjes bannen onder de moderators. Eerlijk niet .


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-09-2003 21:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 21:21 schreef Ragnarok het volgende:
O, je merkte het sarcasme in me vorige opmerking dus al op?
Hmmm..mooi.
Maar als ik het dus goed begrijp is het op dit forem dus niet toegestaan enig wrok tegen moderaters te hebben?
Het is dat ik weet dat de meeste mensen+moderators hier zo'n hekel aan discriminatie hebben....

Je moet je discriminatie ook met goede argumenten onderbouwen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-09-2003 21:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 21:24 schreef TNightmare het volgende:
Gegronde kritiek zien we graag in het klachtentopic. Als die redelijk is luisteren we daar echt wel naar hoor .

En nee, er bestaan geen wedstrijdjes bannen onder de moderators. Eerlijk niet .
En bij Heer Krieg dan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 21:29 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 21:25 schreef Misanthrope het volgende:
Je moet je discriminatie ook met goede argumenten onderbouwen.



Hehehe


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-09-2003 21:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Pfff, mag ik ook een 'Complimenten (aan regering)' topic oprichten? Of wordt geheel links dan weer gek?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-09-2003 0:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 september 2003 21:34 schreef Misanthrope het volgende:
Pfff, mag ik ook een 'Complimenten (aan regering)' topic oprichten? Of wordt geheel links dan weer gek?


Daar geef ik antwoord op als ik bijgekomen ben van het lachen en vervolgens bedacht heb of de mensheid een dienst bewezen wordt door jou op te laten sluiten in een inrichting

Of misschien een verplichte studie economie, maar da's verder geheel offtopic...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen