|
Auteur: |
|
|
Slijmbal... The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Flood protection was er al lang Maar inderdaad, een hulde aan Paul voor het fixen van de edit bug! this user is dead |
|
quote: Oh, die is eruit? Ah, beter! Nou vooruit dan maar, hulde Paul! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja, dat die edit bug eruit is is vet relaxed . |
|
quote: zeik niet man, ga klagen |
|
Heerlijk grenzeloos editen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
slijmen aan ons adres is goed hoor |
|
nooois geweten dat er een bug was eigenlijk |
|
Nee ik ook niet...wat was er aan de hand dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
1.Je klikt op edit. 2. Je wijzigt je post 3.Klik op doorvoeren 4.De scherm die je voor je snufferd kreeg toonde vaak/altijd (?) de wijziging niet die je zojuist doorgevoerd heb terwijl het eigenlijk goed was gegaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nou dank je. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Complimenten voor de staf??? Whahaha..Ja hulde! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Hey Helmet, zullen we deze ZM'er bewaren voor als we weer eens een wedstrijdje willen doen wie het snelste een ZM'er kan bannen? |
|
quote: Het slijm druipt er aan alle kanten vanaf.. Ze hadden het gewoon in 1 keer goed moeten doen zo kan ie wel weer |
|
quote: O, je merkte het sarcasme in me vorige opmerking dus al op? Hmmm..mooi. Maar als ik het dus goed begrijp is het op dit forem dus niet toegestaan enig wrok tegen moderaters te hebben? Het is dat ik weet dat de meeste mensen+moderators hier zo'n hekel aan discriminatie hebben.... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Gegronde kritiek zien we graag in het klachtentopic. Als die redelijk is luisteren we daar echt wel naar hoor . En nee, er bestaan geen wedstrijdjes bannen onder de moderators. Eerlijk niet . |
|
quote:Je moet je discriminatie ook met goede argumenten onderbouwen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:En bij Heer Krieg dan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hehehe De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Pfff, mag ik ook een 'Complimenten (aan regering)' topic oprichten? Of wordt geheel links dan weer gek? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Daar geef ik antwoord op als ik bijgekomen ben van het lachen en vervolgens bedacht heb of de mensheid een dienst bewezen wordt door jou op te laten sluiten in een inrichting Of misschien een verplichte studie economie, maar da's verder geheel offtopic... I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Administration |