IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : flash mobbing Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-08-2003 14:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

eej moddereter, je verneukt heel de fucking layout..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2003 15:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nou, ik vind flash mobbing wel supercool en erg grappig en ik lach me helemaal dood.
Hebben die mensen helemaal niks beter te doen. Ga een boek lezen ofzo.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 10-08-2003 20:09 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

kvind het eigenlijk nog vrij grappig. Alles moet zo serieus tegenwoordig ...


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 10-08-2003 21:55 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

op zich origineel bedacht door die merikanen, maar las het dan in Nederland op Tv komt en in de kranten staat en we beginnen er hier vervolgens een aantal dagen later ook mee dan is het leuke er wel af...

zal wel weer 3 maanden erg veel gebeuren en dan een snelle dood sterven


None of us are saints - Albert Fish


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-08-2003 22:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 augustus 2003 21:55 schreef Arson het volgende:
op zich origineel bedacht door die merikanen, maar las het dan in Nederland op Tv komt en in de kranten staat en we beginnen er hier vervolgens een aantal dagen later ook mee dan is het leuke er wel af...




zo hebben we hier in veenendaal het inmiddels nationaal bekende wack-ass, in navolging van het amerikaanse jack-ass.


Oud Vuil.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-08-2003 3:37 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:03 schreef Voice Of Doom het volgende:
Alleen jammer dat deze gasten elkaars hoofden niet in elkaar rossen. Anders hadden we er wellicht nog wat aan.


Idd dan lijkt het nog ergens op.

Flesh hakken


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-08-2003 5:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

[gehoord van Benhume]
I.p.v. "koek happen" met karnaval: "koe kappen"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 11-08-2003 9:18 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl





Arwen ná anvanya vendë ecénien


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-08-2003 9:30 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

flashmobbing is cool.
Zolang het onschuldig blijft is het okay.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 11-08-2003 9:37 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Toen ik het voor het eerst hoorde van flash mobbing: roflmfao!!
Ik zie dan vooral het publiek verbaasd achterblijven. "Wat the f...?" Schitterend!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-08-2003 10:15 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht



Zaterdag 9 Augustus 2003 Bezoekers AH doelwit van Nederlandse flashmob


Ongeveer honderd mensen hebben gisteravond het winkelend publiek van een Albert Heijn in het centrum van Amsterdam belaagd in een flash mob. Met dit uit de Verenigde Staten overgewaaide fenomeen duikt plotseling een menigte mensen op. Zij doen met zijn allen spontaan iets geks en verdwijnen dan. Via internet worden tevoren het tijdstip en de verzamelplek aangekondigd.

De 'flash mob' in Amsterdam was gebombardeerd tot 'paparazzi mob'. Nietsvermoedende mensen die de winkel verlieten, werden vier minuten lang beroemd gemaakt, geflitst en toegejuicht door de menigte die zich voor de entree had verzameld. Via email waren van tevoren de instructies gegeven, waaronder het verzoek om een camera met flits mee te nemen.

Tot het laatste moment waren de activiteit en de plek waar het zich allemaal zou afspelen, geheim gehouden. Op drie plaatsen in Amsterdam konden mensen aan het begin van de avond de laatste instructies halen. Vandaar trokken mensen naar de supermarkt achter het paleis op de Dam. De bedenkers vroegen de deelnemers zich zo onopvallend mogelijk te gedragen. Dat was geen probleem bij de winkel in Amsterdam, waar altijd veel toeristen met camera's rondlopen.

Exact om 19.17 uur barste het flitsgeweld los. De meeste bezoekers van de supermarkt reageerden gelaten op het geflits en gejuich van de menigte. Buitenlandse toeristen wisten niet wat hun overkwam. Een enkeling kon de lol er wel van inzien en probeerde zich als een beroemdheid langs de 'paparazzi's' te manoeuvreren. Om 19.21 uur gingen de deelnemers op in de stroom toeristen en voorbijgangers.


Londen
Alleen de inderhaast opgetrommelde beveiligingsbeambten van de supermarkt en de aanwezige filiaalleider konden er niet om lachen. ,,Normaal had ik het misschien wel grappig gevonden,'' aldus Albert Heijn-chef C. van den Berg. ,,Normaal worden we tevoren ook even ingelicht, maar nu heb ik niks gehoord.''

De 'flitsmenigte', heeft ook in andere landen van Europa zijn intrede gedaan. In Londen, Berlijn, Wenen en Rome heeft het fenomeen al plaatsgevonden. De flash mob werd begin deze zomer uitgevonden in New York. Winkels in deze miljoenenstad zijn nu met enige regelmaat doelwit van zo'n actie.

In Amsterdam werd twee weken geleden ook al een poging gedaan tot een 'flash mob'. Toen kwamen niet meer dan twee mensen opdagen voor het naspelen van een kikker op de Dam.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-08-2003 16:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 augustus 2003 9:18 schreef Mithrandir het volgende:





met KETCHUP!!! (zeissner om precies te zijn)


Bruce Banner


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-08-2003 15:40 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Wim de Bie heeft wat mij betreft precies verwoord wat ik dacht: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=13579130


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-08-2003 16:34 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Zo uitgehold is de maatschappij dus nu al, laten we met z'n allen iets volkomen krankzinnigs en nutteloos gaan doen en daarna weer allemaal terug gaan naar onze eigen leventjes.

Ach, het zegt wat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2003 16:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:34 schreef Dargull het volgende:


Ach, het zegt wat.


Wat dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-08-2003 16:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 15:40 schreef Paul het volgende:
Wim de Bie heeft wat mij betreft precies verwoord wat ik dacht: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=13579130


Heersch


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-08-2003 16:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:41 schreef Chelman het volgende:
Wat dan?


Je zou kunnen zeggen dat "onze" levens blijkbaar al zo uitgehold zijn dat iets volledig betekenisloos als Flash Mobbing al "inhoud" aan het lege bestaan kan geven

[edit]Typo [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-08-2003 16:51]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2003 16:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:46 schreef Snaack het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat "onze" levens blijkbaar al zo uitgehold zijn dat iets volledig betekenisloos als Flash Mobbing al "inhoud" aan het lege bestaan kan geven

[edit]Typo [/edit]


Betekenisloos voor jou en mij maar wellicht niet voor iemand anders....

Ik ken genoeg mensen die het verdoen van tijd op internet fora volstrekte onzin vinden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-08-2003 17:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:52 schreef Chelman het volgende:
Betekenisloos voor jou en mij maar wellicht niet voor iemand anders....


Ik heb ook nergens gezegd dat het een absoluut waardeoordeel was Dat bestaat niet eens..

quote:
Ik ken genoeg mensen die het verdoen van tijd op internet fora volstrekte onzin vinden.


Ik ook hoor



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-08-2003 17:54 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:41 schreef Chelman het volgende:
Wat dan?


Mensen zijn hol en leeg. De meeste dan.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2003 17:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:54 schreef Dargull het volgende:
Mensen zijn hol en leeg. De meeste dan.


En die inferentie maak je op basis van iemands zijn ondschuldige hobby???? Knap Hoor....

En bovendien wie zegt dat die mensen het doen om 'betekenis aan hun leven' te geven?

Als iemand graag modelvliegtuigjes bouwt doet hij het toch ook niet omwille van betekenis aan zijn leven toe te kennen?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-08-2003 18:00]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 17:59 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Jeetje, dan heb je echt geen leven als je met dat soort dingen bezig gaat houden...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-08-2003 18:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:59 schreef Chelman het volgende:
En die inferentie maak je op basis van iemands zijn ondschuldige hobby???? Knap Hoor....



Ik geef 'n opinie, geen wetenschappelijk onderbouwde sociologische deductie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-08-2003 18:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:02 schreef Dargull het volgende:
Ik geef 'n opinie, geen wetenschappelijk onderbouwde sociologische deductie.




Magnifiek


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2003 18:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 18:02 schreef Dargull het volgende:
Ik geef 'n opinie, geen wetenschappelijk onderbouwde sociologische deductie.


Jouw statement was sowieso geen deductie maar een inferentie....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen