|
Auteur: |
|
|
heheh die heb ik vorig jaar gezien op Wacken was wel gaaf!! alleen iets te saai live.... dat was wel jammer verder deden ze het goed ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Domine vind ik persoonlijk één van de beste Italiaanse Power-metal bands van dit ogenblik. Champion Eternal moet ik echter ook nog hebben, en Morby is een zanger van wereldformaat. Beste Italiaanse metalband is voor mij trouwens HEIMDALL!!!!!!!!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Heimdall Kicks ass too, alleen hun laatste album met nieuwe zanger vond ik wat minder |
|
toevallig...hier had ik net over in de Power metal topiq domine is idd een onwijs lekkere bandje. wist niet dat ze uit italie kwamen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Drakkar is ook uit Italië, zij zijn ook heel goed, luister maar eens naar het album gemini |
|
quote: thx NP: Domine - The Battle For The Great Silver Sword (A Suite In VII Parts) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
net ontdekt, qua heavy metal zit het goed mannen zijn al 20 jaar bezig signature |
Index / Heavy Metal |