IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Domine
psychokiller
Usericon van psychokiller
Posted 09-08-2003 9:51 by psychokiller Wijzig reactieProfiel van psychokillerQuote dit bericht

Kent iemand toevallig de groep DOMINE, een echte goede Heavy Metal Band. Ze hebben nog maar 3 CD's. Ik heb er hier al 2 van maar ben op zoek naar de eerste "Champion Eternal" kan iemand mij hier soms aan helpen.
Hail and kill Brothers of Metal

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 09-08-2003 17:27 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

heheh
die heb ik vorig jaar gezien op Wacken
was wel gaaf!!

alleen iets te saai live.... dat was wel jammer
verder deden ze het goed

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-08-2003 11:26 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Domine vind ik persoonlijk één van de beste Italiaanse Power-metal bands van dit ogenblik. Champion Eternal moet ik echter ook nog hebben, en Morby is een zanger van wereldformaat.

Beste Italiaanse metalband is voor mij trouwens HEIMDALL!!!!!!!!!

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

psychokiller
Posted 14-08-2003 21:45 by psychokiller Wijzig reactieProfiel van psychokillerQuote dit bericht

Heimdall Kicks ass too, alleen hun laatste album met nieuwe zanger vond ik wat minder

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 21:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

toevallig...hier had ik net over in de Power metal topiq domine is idd een onwijs lekkere bandje.

wist niet dat ze uit italie kwamen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

psychokiller
Posted 14-08-2003 21:54 by psychokiller Wijzig reactieProfiel van psychokillerQuote dit bericht

Drakkar is ook uit Italië, zij zijn ook heel goed, luister maar eens naar het album gemini

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 21:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 21:54 schreef psychokiller het volgende:
Drakkar is ook uit Italië, zij zijn ook heel goed, luister maar eens naar het album gemini

thx

NP: Domine - The Battle For The Great Silver Sword (A Suite In VII Parts)

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2006 20:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net ontdekt, qua heavy metal zit het goed

mannen zijn al 20 jaar bezig

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com