|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Metropool Hengelo ofniet ??? |
|
When? When? When? When? Must be there! |
|
WAAAAAR!!! en wanneer KHOLD |
|
31 oktober in metropool/hengelo |
|
Heersend!! ik ben ook van de partij!!! |
|
Ik ook vast wel Moet toch wat doordeweeks als ik mijn vriendin niet kan zien .. |
|
quote: volgens mij klopt dit niet ik kreeg dit door: **Wo 31 Behemoth/Carpathian Forest/Khold** - op laatste moment ingelast konsert maar voor true diehard Baroegbewoners zijn deze bands zekers genen onbekenden, Behemoth is soort van huisband, dachten wij der BNews…..Entree nog niet bekend, zaal open 20:00 uur en aanvang 1e band 21:00 uur. die heb ik dus ook bij de concertagenda gezet,en das dus in de Baroeg Rotterdam, sorry voor de Hengelo gangers Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
euh....het staat toch zeker ook op de Metropool-site. [Dit bericht is gewijzigd door Avondmist op 04-10-2001 9:41] |
|
Yep je hebt helemaal gelijk , hie snap ik nix van, ik ga es ff uitzoeken hoe dat ken, heel knap dat een band op twee verschillende plaatsen te gelijk kan spelen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Staat inderdaad op de sites van beide podia. HEEL apart, maar metropool staat er beetje berucht om dat ze wel eens grote fouten maken in aankondigingen (voorbeeld: L'Ame begon om 8 uur, op posters stond 4 uur, sta je daar mooi te kijken) |
|
Kheb meeltje naar Baroeg gestuurd om te vragen bij wie ze nu spelen. Zodra ik antwoord, meld ik het hier |
|
Ja dat heb ik ook al gedaan, (wist niet dat ji't ook gedaan had) Maarja de Baroeg staat weer (helaas) bekend dat er veel gecanceld wordt, waar je vaak achter komt als je voor de deur staat te wachten , maar goed afwachten maar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
dit kreeg ik terug van de baroeg ?? Tja... wij hebben ze vorige week aangeboden gekregen en geprogrammeerd. Van metropool weten wij niets, op hun webpagina is trouwens ook niets te vinden over Behemoth op welke datum dan ook. Voor zover wij weten gaat het concert in Baroeg gewoon door. Toch zullen wij -voor de zekerheid- wel nog contact opnemen met metropool. ... hou in ieder geval de Baroeg website in de gaten. (www.baroeg.nl) Gegroet, Cindy, Baroeg. En nu weet ik nog nix Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik kreeg dus letterlijk precies hetzelkde meeltje .. En het staat dus vet wel op de metropool site Meteen Metropool ook maar ff gemeeld [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-10-2001 14:17] |
|
tja een keer typen ,dan Ctrl+c, Ctrl+v bespaart weer een hoop moeite Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Pfff.....wat een zooitje, maar ik hoop toch dat ze in Metropool komen. |
|
tja dat hop ik van de baroeg, want das dichter bij voor mij, , Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vind dit eigenlijk wel cool ... ha ha wat een rommel |
|
Damn, is allebei wel ver weg, vooral als je OV afhankelijk bent |
|
Ik heb meeltje gehad van Metropool : quote: Dus dat kan nog lachen worden |
|
GVD, daar wordt ik echt moe van , ik weet het nu alweer, dit is 100.000 x dat de baroeg zich weer vergist heeft, tja ik weet het natuurlijk nog niet zeker ,maar gezien concerten in het verleden van de Baroeg heb ik al zo'n flauw vermoeden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nou ik ga toch vanovond naar de baroeg ga ik et gelijk ff vragen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ga ik net ff kijken op de homesite van Khold, en wat zeggen die ? : op 31 oktober geven ze een optreden in France TBA, 'tis echt niet te geloven, Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heb net weer meel gehaald van Baroeg Het was inderdaad een dubbele boeking door het boekingskantoor, Behemoth en support zullen op 31 oktober in Hengelo staan [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-10-2001 21:33] |
|
Ik zou wel willen gaan, maar ik ben niet echt kapot van de geluidkwaliteit van Metropool. the only pleasure is pain |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |