![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De line-up verschilt per avond. Dit is de volgorde waarop de bands zullen spelen per avond: Zon 7 sep: Morgana-X, Mortal Form, Non-Divine, Thronar Vrij 19 sep: Thronar, Non-Divine, Morgana-X, Mortal Form Zat 20 sep: Non-Divine, Morgana-x, Mortal Form, Thronar Zon 21 sep: Mortal Form, Thronar, Non-Divine, Morgana-X [edit: data verkeerd:S] [edit2:streepjes tussen Non en Divine ![]() [Dit bericht is gewijzigd door trolleymetaal op 16-08-2003 10:32] ![]() |
|
het is non-divine, met een streepje ![]() edit: mortal form gaat optreden met een nieuwe zanger toch? Omdat ze Edme eruit gekickt hadden... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-08-2003 21:01] ![]() |
|
oeps, ok, streepjes vergeten. en inderdaad Mortal Form zal met nieuwe zanger Rogier spelen. Check ze, die gast heeft echt een enorm bruute strot! ![]() |
|
Voor mensen die nog twijfelen, check de volgende review: http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=755 ![]() ![]() |
|
dus ... ![]() ![]() |
|
Wrom op een zondag ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Op een zondag optreden is erg metal natuurlijk ![]() ![]() |
|
Jaja, nog een paar daagies! Heeft iedereen er zin in?! ![]() |
|
Heb er best wel zin in. Alhoewel... Tis wel na Bolthorn op Bleekpop en de Vikingdag in Archeon, dus wat wordt ![]() ![]() ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
Ow ja, en ![]() ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
aankomende zondag 16.00 toch? ik ben er samen met DMTR ![]() ![]() |
|
Mortal Form ![]() ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Jezus, Rogier is helemaal niet meer nieuw. Het is al bijna een half jaar geleden dat ze in Utrecht en 013 hebben opgetreden. ![]() |
|
Ik was erbij in Hengelo!!! ![]() Stuk voor stuk waren ze allemaal goed maar Thronar heerschte volgens mij nog het meest! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...And keep the underground Alive!!! ![]() ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
quote: same here, k was er ook en ik ben het met je eens.. thronar spande de kroon ![]() wuust robuust ![]() |
|
Ik was er ooook ![]() ![]() Alleen vond ik mortal form een beetje tegenvallen.. Maar in dat hok klonk het ook al 1 bak rammel ![]() Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik ![]() |
|
k vond 't geluid bij mortal form juist meevallen.. is wel es anders geweest in de metropool. wuust robuust ![]() |
|
quote: mekker mekker, voor sommige mensen was hij wel nieuw bij mortal form. Zoals voor moi, die nog van de Edme periode is. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |