|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De line-up verschilt per avond. Dit is de volgorde waarop de bands zullen spelen per avond: Zon 7 sep: Morgana-X, Mortal Form, Non-Divine, Thronar Vrij 19 sep: Thronar, Non-Divine, Morgana-X, Mortal Form Zat 20 sep: Non-Divine, Morgana-x, Mortal Form, Thronar Zon 21 sep: Mortal Form, Thronar, Non-Divine, Morgana-X [edit: data verkeerd:S] [edit2:streepjes tussen Non en Divine ] [Dit bericht is gewijzigd door trolleymetaal op 16-08-2003 10:32] |
|
het is non-divine, met een streepje edit: mortal form gaat optreden met een nieuwe zanger toch? Omdat ze Edme eruit gekickt hadden... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-08-2003 21:01] |
|
oeps, ok, streepjes vergeten. en inderdaad Mortal Form zal met nieuwe zanger Rogier spelen. Check ze, die gast heeft echt een enorm bruute strot! |
|
Voor mensen die nog twijfelen, check de volgende review: http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=755 |
|
dus ... |
|
Wrom op een zondag Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Op een zondag optreden is erg metal natuurlijk |
|
Jaja, nog een paar daagies! Heeft iedereen er zin in?! |
|
Heb er best wel zin in. Alhoewel... Tis wel na Bolthorn op Bleekpop en de Vikingdag in Archeon, dus wat wordt , en nog eens Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ow ja, en en Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
aankomende zondag 16.00 toch? ik ben er samen met DMTR |
|
Mortal Form You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Jezus, Rogier is helemaal niet meer nieuw. Het is al bijna een half jaar geleden dat ze in Utrecht en 013 hebben opgetreden. |
|
Ik was erbij in Hengelo!!! Stuk voor stuk waren ze allemaal goed maar Thronar heerschte volgens mij nog het meest! THRONAR ...And keep the underground Alive!!! ...And Stay Metal!!! |
|
quote: same here, k was er ook en ik ben het met je eens.. thronar spande de kroon wuust robuust |
|
Ik was er ooook in hengelo wel te verstaan.. kep meteen de trolley metaal cd gekocht.. Alleen waren er uber weinig mensjes Alleen vond ik mortal form een beetje tegenvallen.. Maar in dat hok klonk het ook al 1 bak rammel Voor de rest heb ik er wel idioot lekker op geheadbangt, alleen ging ik soms misschien ietsie pietsie te snel Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
k vond 't geluid bij mortal form juist meevallen.. is wel es anders geweest in de metropool. wuust robuust |
|
quote: mekker mekker, voor sommige mensen was hij wel nieuw bij mortal form. Zoals voor moi, die nog van de Edme periode is. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |