|
Auteur: |
|
|
Dispatched - Motherwar Iron Maiden - The wicker man Metallica - So what Seputura/ Motorhead - Orgasmatron The Muppet show theme Inspector Gadget theme Judas Priest - One shot at glory The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op bas: Dimmu Borgir - Mourning Palace Metallica - For Whom the Bell tolls Cradle of Filth - The Forest Whispers my name gitaar heb ik nog niet zo lang, als bassist moet ik wennen aan accoorden . But expect an answer on that in a few months... |
|
Hmmm Metallica - Master Of Puppets Slayer - Reign In Blood Slayer - Seasons In The Abyss sjah zijn er vast wel meer... maar daar kan ik zo niet op komen... dan zou ik m'n gitaar moeten pakken nu, maar daar heb ik nu ff geen zin in Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
puppets ja.. die's ok wel fijn.. Gelukkig beetje zinnige replies hier! Ik bedoel, een nummer kan wel enorm mooi zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het lekker speelt op de gitaar, zoals ik net bij een ander topic invulde, bitter peace van slayer vind ik een topnummer, maar om te spelen issie best saai.. Zelfde vind ik dat eigenlijk voor for whom the bell tolls, maar over bas kan ik niet spreken.. (en ieder zijn pretje natuurlijk) En verder -> andere basgitaristen geef ook uw stem! God hates us all ! God hates us all ! |
|
Toen ik nog gitaar speelde Suicidal Tendencies - How will I laugh tomorrow... Ancient - Lilith's Embrace http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
ik weet nie hoe het komt, ma elke keer ik men gitaar pak speel ik nirvana - smells like teen spirit goth ting |
|
Metallica - Seek & Destroy (en wat intro's van andere metallica nummers) Nummers van m'n band (zal wel gewwenning zijn ) [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 07-01-2002 0:35] |
|
Destroyer666--eternal glory of war Mayhem--Chainsaw Gutsfuck Deicide--Once upon the cross (lekker snel) Sepultura--Arise Satyricon--mother north Immortal--mountains of might Cryptopsy--defenestration Death--evil dead At the gates--blinded by fear Bathroy--Massacre En m'n eigen black metal natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 08-01-2002 18:58] |
|
Black Sabbath - Paranoid (Mijn absolute favoriet..) Motörhead - Ace of Spades Venom - Countess Bathory Ik, Wil Schuurman |
|
Hmm... Storm - Oppi Fjellet Mayhem - Freezing Moon Metallica - Seek & Destroy |
|
deathcrush -mayhem march of the SOD SOD skeleton in the closet anthrax en nog veel meer ( niet om te stoefen maar ik kan echt heel erg veel nummers spelen, slaggitaar dan) |
|
hoop riffjes van sepultura ,nooit een heel nummer, meer een mengelmoes van alles door mekaar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Eigenlijk altijd wel de intro van Sanitarium en het refrein van Wherever I may Roam (goh, beiden metallica). Verder is het compleet variabel. |
|
quote: Man met smaak God hates us all ! God hates us all ! |
|
net leren spelen: Mayhem- freezing moon Mayhem- buried by time and dust. |
|
Die mayhem nummers zijn ook wel leuk, ik speel zelf (wel eens) Carnage, Deathcrush, Funeral Fog en Freezing Moon Ik, Wil Schuurman |
|
Ja, Mayhem is voor mij eigenlijk helemaal niet moeilijk, maar dat maakt het niet minder cool om te spelen. Mayhem |
|
Metallica - Nothing Else Matters daar zit echt ALLES in en tis nie eens zo heel moeilijk! Fuck with the best, die like the rest. |
|
quote: Euh, ik mis toch een hoop in dat nummer hoor... Kan aan mij liggen... |
|
quote: Ja, bijvoorbeeld goeie muziek |
|
hehe op mijn bas gitaar.. shadow of the horns van darktrone.. Is dan ook bijna het enige wat ik nog kan spelen! heheh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Daar doelde ik op zich niet op . |
|
quote: Geeft niet, ik wel |
Index / Heavy Metal |