|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er wel ff |
|
Ik denk dat er ook zo'n 3 generaties tuinfeest gaan komen Dus het wordt weer een kinderfeestje, neem je zwembroek mee this user is dead |
|
quote: aanwezig |
|
Fedaykin: hadden we al gezegd hoe zonde het was dat je het had gemist. Ze speelden SLAYER op verzoek!! this user is dead |
|
Ik ben er ook even geweest.. Ik vond het een gezellige tent.. Aleen het jammere is dat de laatste trein richting Zwolle om 23.05 al vertrekt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Had je niet gezien. Maar idd ... tering NS, daar heb je niks aan this user is dead |
|
quote:Ik heb ook geen idee hoe je er uit ziet dus daar hebben we ook niets aan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ghehehe . Ja het was weer dikke heersch |
|
quote: Volgens mij heb ik jou wel gezien. Tenminste wel iemand gezien wiens gezicht ik hier volgens mij wel eens langs heb zien komen. |
|
quote:zou kunnen,. waarom zeg je dan niet ff hallo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: omdat ik niet zeker wist of je een zetemmer was of dat ik mij wat inbeelde door mijn drankmisbruik die week |
|
quote:Je kon het altijd proberen. hehe.. nou ja ik was van plan om er af en toe op woensdagen een pilsje te pakken . Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Aha dan zijn wij (JFrost, Fedaykin, ondergetekende en nog meer mensen) er vaak ook wel te vinden |
|
elke woensdag is het dus van de EHBO.. is het er dan altijd zo druk? of was dat alleen zo ivm de bandjes.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja iedere woensdag is het EHBO avond. Wat betekend dat het dan goedkoop bierdrinken is voor EHBO leden en er is wel redelijk gave muziek (helaasch is de koffer met de echt betere muziek meestal niet aanwezig de laatste tijd, maar men is vaak wel bereid om meegenomen cd's te draaien). Normaal is het ook wel wat rustiger. Met bandjes is het altijd zo druk . |
|
quote: voornamelijk alleen als er bands zijn, al issut er elke woensdag wel iets drukker vanwege goedkoper bier |
|
quote:Zo veel goedkoper vond ik dat bier niet.. 2 euro voor een hertog van de tap. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je moet ook halve liters voor een knaak drinken! this user is dead |
|
quote: zo is dat |
|
quote:oh.. die heb ik dus zeker gemist.,. fuck.. nu kom ik zeker nog een x terug Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: als je EHBO lid bent that is...maar er zijn er genoeg die je kunt dwingen bier voor je te halen |
|
Alleen vragen om halve liters hertog heeft geen zin. Ze blijven met die dommelsch komen |
|
quote: Zeur niet; jij lust toch geen bier this user is dead |
|
quote:Nee maar wel grolsch en Hertog [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-08-2003 15:18] |
|
Was wel erg tof, ik ben blij da'k Endymaerieiaiiah heb gemist, maar the Embodiment HEERSCHTE!! Wat een muzikanten! En natuurlijk de volstrekt uit de lucht gegrepen versie van Angel of Death Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |