|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gitaristen van megadeth(album :peace sells,rust in peace) en slayer(seasons ..,reign..) en ook van oude testament hadden goede solo's. [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 03-10-2001 18:56] |
|
Death - solo in 'Without judgement' raakt bij mij een diepe snaar!!!! Death - Overactive imagination - tweede solo van Andy LaRoque is gewoon AF! Nocturnus - Andromeda strain (opbouwende solo's naar een enorm climax) Morbid Angel - The Ancient ones - beginsolo is geweldig gestoord!!! Queensryche - Gonna get close to you - is dan wel gecovered maar de solo is een mooi compact verhaaltje... Steve Vai - For the love of god - is niet in woorden samen te vatten Annihilator - Stonewall - maar eigenlijk bijna alle solo's van almighty Jeff Mogen ook loopjes?: Alle vroegere loopjes van Gregor Macintosh (Paradise Lost) Loopje van Marillion - Heart of lothian; beetje soft misschien, maar de dramatiek! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beste solo's komen van : -Chuck Schuldiner -Kirk Hammett(vroeger) -Kerry King -gitarist van Death Angel(naam vergeten) -Adrian Smith en Dave Murray en dan vergeet ik er nog een paar... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik dacht aan het nummer Hangar 18 van Megadeth, is bijna een aan eenschakeling van solo's. Heads I win, tails you lose |
|
Solo's zuigen ... Niet pielen, hakken goddomme |
|
Muziek zonder solo's zuigt.. (op FearFactory na dan).. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Solo's zijn te gek, mits goed gespeeld. Bijna al mijn favoriete solo's staan op albums van Morbid Angel(Trey heerst! ) en Death(Chucky ). [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 03-10-2001 20:07] |
|
Alle albums van COB, gitaarsolo na gitaarsolo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: I agree [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 03-10-2001 21:49] |
|
ik ben normaal niet zo gauw gek te krijgen van een solo, maar als de solo in het nummer "Slave to the cross" van het Deicide album "Serpents of the light" opstaat gaat volumeknop toch op 10 |
|
wat dachten jullie van de in memoriam cliff burton solo's "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Cliff kills!!!! Die uitloopsolo in W.a.s.p.-Thunderhead is ook te gek!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
- Chuck Schuldiner - Kirk Hammett - Kerry King die 3 zijn gewoon super... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Trey Azagthoth - Sworn To the Black Steve Vai - (te veel om op te noemen) Yngwie Malmsteen - ( zie boven) John Petrucci - live solo op Once in a live Time Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Lyrics. Wasted time between solos. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 04-10-2001 14:22] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hmm het verschil tussen zangers en gitaristen is weer duidelijk |
|
wat dacht je van de solo in "retribution (storm of the lights bane)" van dissection. Op zich niet zo'n heel moeilijke solo en vrij kort maar de hele band gaat in het gevoel en ritme mee. echt fantastich. en inderdaad dave murray en adrian smith |
|
Dat vind ik dus het enige minpuntje aan slayer ... die irritante solo's passen er gewoon niet tussen. Zijn ze net lekker aan het hakken komt er weer dat irritant gepiel tussen door. |
|
Toch goed voor de afwisseling? Komt het hardere nog wat harder over. |
|
quote: Fuck.. ik zing en speel gitaar.. wat moet ik nou??? God hates us all ! God hates us all ! |
|
als een solo toevoegde waarde heeft is het een goed geplaatst iets in het geheel maar als het alleen maar afbraak aan een nummer doet omdat het r tussen gefrot is omdat het zo hoort hoeft ht van mij ook niet. ik vind een nummer moet gevoel overbrengen, doet een solo daar bijdrage aan dan is het goed. soms kan het beuken daarna nog veel gefrustreerder "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Op Sinister Slaughter van Macabre staat ook een te gekke solo, ik kan alleen even niet op de naam van het nummer komen. the only pleasure is pain |
|
quote: Met één van de twee stoppen want dat kan niet |
|
quote: gewoon een tijdje je mond houden en een lekkere solo neerzetten!! the only pleasure is pain |
|
Niks ervan Gitaar aan de wilgen en los trekken die muil goddomme |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |