![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had net onderstaande email in m'n inbox: Hi, I just uploaded the second new song ,,Firegate'' to our MySpace player. Feel free to check it out @ http://www.myspace.com/deadheadthrash The new album 'Depression Tank' will officially be released on Feb 16th, but Displeased is shipping early orders from Jan 16th. Thanks to the 1100+ people who listened to ,,Less Than Zero'' so far. The March 20th shows marks our 20th anniversary and will be something special. More info when it follows. cheers, -- Robert Woning / guitar right Dead Head thrash metal from The Netherlands est. 1989 http://www.deadhead.nl/ http://www.myspace.com/deadheadthrash ![]() ![]() ![]() |
|
Euh, Herrie: quote: Boeiender ![]() |
|
hehehe, ja godvur.... zit ik weer NIET op te letten! ![]() ![]() |
|
Klinkt goed! ![]() |
|
Een nieuwe versie van 'The Feast' staat ook op ons verlanglijstje, maar helaas gaan wij daar niet alleen over. Overigens klinkt de oorspronkelijke mastertape best goed. Alleen heeft een sukkel van een Duitser vervolgens bij de mastering iets verziekt. Ik heb hier 1 track met het geluid van de eindmix en die klinkt 10x beter dan de CD. Misschien zou het nog het beste zijn om de CD gewoon opnieuw op te nemen. Dat doen wel meer bands immers. Ook vanwege rechten etc. ![]() |
|
gewoon doen! geen vrede nemen met potentieel alles eruit signature ![]() |
|
Joa, maar bepaalde bandleden vinden dat verspilling van energie. Die nemen liever nieuwe nummers op. Het hangt ook van Displeased af, eerlijk gezegd. Die willen de oude versie wel opnieuw uitbrengen, maar over een nieuw opgenomen versie hebben we het nog niet gehad. Kill Division opnieuw uitbrengen was makkelijker. Daar was gewoon toestemming voor. ![]() |
|
En de beste nummers nemen als bonus voor de nieuwe schijf? een cd staat toch noois helemaal vol, na de nieuwe zie je sowieso hoeveel tijd je nog hebt ![]() signature ![]() |
|
Dat maakt geen verschil. Of je nou 5 nummers opneemt of 13... de meeste tijd zit toch in de voorbereiding en zaken als mixen. Ik zou zo'n CD sowieso zo veel mogelijk intact willen laten. Dus: zelfde volgorde, zelfde arrangementen. Alleen hebben we ,,Pesticide'' nu al voor 'Depression Tank' opgenomen. Dus daarvoor in de plaats moeten we dan een niet-album track doen. Of we doen gewoon de Suffocation truc. Die nemen op elke CD 1 nummer van die minder klinkende, laatste Roadrunner CD opnieuw op. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 02-01-2009 22:20] ![]() |
|
vooraleer ze die zelf heruitgeven signature ![]() |
|
waarom is de zanger/bassist weg? ![]() |
|
Omdat hij een paar maanden geleden uit de band is gestapt. We hebben toen iemand anders gezocht, want we wilden geen CD uitbrengen met zangpartijen van iemand die niet meer in de band zat. ![]() |
|
Da's wel bewonderenswaardig. ![]() |
|
Die nieuwe nummers klinken weer lekker! ![]() |
|
quote: Nou dat is dan al de tweede keer, jammer, in september 2002 met Sadus in Bladel al met een andere bassist/zanger live gezien. Beste herrineringen de liveoptredens in april 1990 met Carcass. ![]() |
|
Ow, dat is wel zonde dat Tom weg is ![]() quote:Dekker! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 03-01-2009 11:31] ![]() |
|
De tweede keer? Eerder de vijfde of zesde keer, volgens mij. En we hebben ooit nog met Johan Wesdijk op zang een optreden gedaan. En we hebben vroeger nog wel eens geoefend met Ramon van Eternal Solstice. Wij vinden het ook wel jammer dat Tom weg is, maar we zijn ook heel blij met Ralph. Edit: de Sadus shows waren inderdaad met Michiel. Die heeft van eind 1999 tot ergens in 2003 live meegespeeld. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 03-01-2009 13:37] ![]() |
|
O.k. derde track van de nieuwe CD staat op MySpace http://www.myspace.com/deadheadthrash Als je je verveelt... ![]() |
|
quote: Ik verveelde me... Gave shit! ![]() Boeiender ![]() |
|
Die Robert kan wel mixen ja. Goeie poep! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Gave nummers ![]() ![]() |
|
Geil nummerke! ![]() |
|
quote: Verveel me wel ja op het werk, maar draai gewoon de gehele cd hier via de koptelefoon. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Hij wordt steeds mooier die myspace nummers, green angel rost!!!! ![]() ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |