IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Keyboards? iemand... ?
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-10-2001 20:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zijn er hier mensen die keyboard spelen en sites weten waar ik een beetje leuk oefenmateriaal kan vinden? (muziek op papier)

anyone?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-10-2001 20:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik niet helaas;

als je iets wilt vinden op het net raad ik je deze meta zoekmachines aan:

IXquick www.ixquick.com
Copernic ww.copernic.com


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Satan
Usericon van Satan
Posted 04-10-2001 6:42 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik vind persoonlijk Tori Amos de beste pianiste die ik ken.(misschien ken je andere toetsenisten die je goed vind ).OP de onifficiele sites van tori amos kan je meestal wel bladmuziek vinden .
Ze heeft ook samengewerkt met trent reznor van de nine inch nails (maakt ook goede nummers piano computer synthesyzer )
Ik maak zelf niet gebruik van bladmuziek .




Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 04-10-2001 7:44 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ikke niet.


Heads I win, tails you lose


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-10-2001 17:48 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Keyboards, zijn dat niet van die dingen die je zo leuk op je knie kapot kan breken?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-09-2004 0:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, maar in dit topic dan; MBMarduk had zo duidelijk in zijn subtitel staan dat keyboards meer metal kapot maken dan je lief is, en doorgaans ben ik het hier wel mee eens.

Alleen heb ik vorige week Sumerian Daemons van Septic Flesh weer eens een paar draaibeurten gegeven en verdomd, die schijf zou kaler klinken zonder boards; hij kan in mijn ogen niet eens zonder! Zijn er hier mensen die ook schijven kennen in het hardere metalgenre (Nightwish is niet hard en wel gay dus dat soort bands liever niet noemen) waarbij keyboards voor de verandering iets toevoegen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 06-09-2004 0:49 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Om muziek die uitgeschreven staat op papier te vinden op internet is lastig...Ik zou het zo snel niet weten, maar als je echt serieus aan de slag wilt, zou ik gewoon ff aanbellen bij een muziekwinkel bij jou in de buurt en ff navraag doen, ze hebben echt veel, en ze kunnen altijd naar wensen bestellen voor je.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-09-2004 1:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 0:47 schreef Greycloak het volgende:Zijn er hier mensen die ook schijven kennen in het hardere metalgenre (Nightwish is niet hard en wel gay dus dat soort bands liever niet noemen) waarbij keyboards voor de verandering iets toevoegen?

Ja, het stikt er van. Neem bv. een 'Jílemnícký Okultísta' van Master's Hammer (hun tweede, vrij orkestraal en tegelijk erg ziekelijk), de eerste van Opera IX ('The Call of the Wood', erg luguber horrorsfeertje door de zachte toetsenriedels op de achtergrond), het toetsenwerk op 'Prometheus' van Emperor, Golden Dawn's 'The Art of Dreaming' of anders Samael's 'Ceremony of Opposites'...

Allemaal BLACK METAL!! WHAAAAHAHAHAHAHAAAA


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-09-2004 1:24 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 1:18 schreef M. het volgende:
Allemaal BLACK METAL!! WHAAAAHAHAHAHAHAAAA

Nee hoor, wat dacht u van Nocturnus?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-09-2004 1:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Bij een band als Xasthur horen de keyboards er totaal in thuis. Normaal hou ik niet zo van keyboards, maar bij Xasthur voegen de toetsen echt wel iets toe.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 06-09-2004 1:28 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

het ligt helemaal aan de muziek, maar meestal hoeft er voor mij geen keyboard bij



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-09-2004 8:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ligt er wat mij betreft aan of de keyboards ook in de muziek geschreven zijn, en niet dat er een nummer is met gitaar drums en bas en dat er dan wat keyboard accoordjes worden toegevoegd.
Maar ongeveer het ultieme gebruik van keyboards vind ik wel bij Summoning


Zenial


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-09-2004 9:33 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Het meeste wat ik heb gevonden aan bladmuziek op het internet was algemeen en compleet ruk; als je bladmuziek wilt hebben, doe jezelf een lol en koop wat goeie boeken, bij de betere muziekhandels is een groot assortiment bladmuziek te scoren. Het leukste natuurlijk is om het zelf uit te zoeken..

Edit: Je kan uiteraard ook altijd MIDI filetjes zoeken en daar de piano score van printen.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-09-2004 11:01]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 06-09-2004 17:25 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 september 2004 0:47 schreef Greycloak het volgende:
Zijn er hier mensen die ook schijven kennen in het hardere metalgenre (Nightwish is niet hard en wel gay dus dat soort bands liever niet noemen) waarbij keyboards voor de verandering iets toevoegen?


Dimensional Psychosis. Voegt geen sfeer toe, maar nog meer CHAOS !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2004 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bestaan die nog? Band zlf is ook nogal chaos volgens mij ..


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 06-09-2004 17:32 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ze hebben een nieuwe zanger, heb ik begrepen. Ik ben benieuwd, ik vond Ivo namelijk erg goed.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2004 17:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ivo heerschte, was op podium o0ok fantastisch


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 11-09-2004 13:43 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Ivo was een goede frontman live, maar er is meer dan alleen dat.

Eclipse van Sauron is de nieuwe zanger. En Kruid van Caedere "nieuwe" bassist.

We zijn hard aan het werk met nieuwe nrs schrijven.. Er zijn er nu 5 af.
We gaan december de studio in (Groundzero)voor onze 2de full-lenght. Verwacht het kwadraat van de cdemo.. Naast smerige black de nodige death metal, mathcore-achtige shit tot chaotische jazz.. En we schuwen natuurlijk ook niet voor wat heersende breakcore of gabber. Tot dan houden we het even stil! *work in progress*



....Oftewel; de klap komt harder aan!

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 11-09-2004 13:49]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-09-2004 14:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Je homepage (huisje) werkt niet.


Oud Vuil.


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 11-09-2004 14:23 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

ik vind persoonlijk het keyboard gebruik bij sonata arctica ook niet mis


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-09-2004 18:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Limbonic Art.


Dear dirty delightful old drunken old days


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-09-2004 18:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2001 20:23 schreef Claw het volgende:
Zijn er hier mensen die keyboard spelen en sites weten waar ik een beetje leuk oefenmateriaal kan vinden? (muziek op papier)

anyone?


Wat dacht je ervan om gewoon een (wat grotere) muziekwinkel binnen te stappen?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-09-2004 1:41 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 12-09-2004 2:49 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Keyboards? iemand... ?

nee dank je


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 12-09-2004 14:19 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 1:24 schreef Naturens Galleri het volgende:
Nee hoor, wat dacht u van Nocturnus?



[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 12-09-2004 14:19]


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen