|
Auteur: |
|
|
Ja, waar heeft jij nederlands gehebt ? |
|
quote: Ik denk nergens Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Nee, weet ik niet. Ik wil het ook niet weten, ik ga er toch niet heen. Heads I win, tails you lose |
|
Dis duidelijk zo'n geval van nederlands met Trouwens ik ben benieuwd, Within temp rules (vind ik) (hoewel bij nader inzien die laatste cd ) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-10-2001 9:13] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In de tijd toen orphanage "by time alone" uit had en ze aan het toeren waren kreeg je elke keer within temptation erbij opgedrongen. En ik heb ze toen redelijk vaak gezien en vond ik WT eigenlijk helemaal niet zo goed. Pas toen ik ze een jaar later weer zag vond ik ze echt heel erg goed. Sharon was namelijk echt stukken beter geworden (lees: ze zong niet meer vals ). Jammer alleen dat het nieuwe album redelijk soft is geworden ... maar opzich nog steeds een goede plaat. |
|
hou op over mijn nederlands ik ben niet zo'n studie bol misschien zijn of waren jullie zo goed in nederlands nou ik niet ik vind het maar eeen kut taal. dus helemaal niet glappig en trouwens ik had helemaal niks op Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Ik ga niet meer naar WT (of het moet gratis zijn). Vroeger stond je bij WT nog tussen je eigen gothic/metal volk, nu niet meer... |
Index / Algemeen |