|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mafheid zonder grenzen Mensen ontmoeten elkaar op dit forum en maken afspraken om samen dood te gaan. Echt gebeurd dus De Club |
|
quote:Jammer dat je er geen kloten van kan lezen.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Er zouden er meer moeten zijn. Vooral in Amerika, daar mogen van mij veel mensen zelfmoord plegen ... |
|
quote: |
|
Er is al eerder een docu geweest over A.S.H Alt. Suicide. Holiday. Dit was een groep op het internet waar dus mensen wel serieus konden praten en afspraken maakten (en hebben gemaakt) om samen te sterven. Het is hun goed recht "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hmm,van mij mag 90% van de mensheid zelfmoord plegen.Is er weer ruimte voor het dierenleven die het dankzij de mensheid zwaar te verduren heeft..... spelfout weggehaald... |
|
quote: Tja, het ruimt wel lekker op. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
en eerlijk, geef ze eens ongelijk, leven in Rusland is echt geen pretje. Al zou er ooit nog eens een niet-corrupte, goedbedoelende regering geinstalleerd worden in Moscou, dan nog duurt het een eeuw voor dat land weer opgebouwd is.. |
|
Jep en das toch echt de schuld van Boris "rijp voor de doodskist" Jeltsin die de zgn. oligarchen bezittingen beloofden in ruil voor instantaan kapitaal om zijn staatsgreep te financieren, ondertussen wel een vervuild nalatenschap creeerend en uiteindelijk een vroegtijde nekslag voor elke gezonde democratie. Hier wat extra info daarover: http://cf.hum.uva.nl/oosteuropa/prospekt/artikelen/oligarchen_dec.html Winter is coming |
|
quote: Hear ye, hear ye! |
|
woops verkeerd topic [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 26-08-2003 1:24] Winter is coming |
|
quote: Mike, dat komt gewoon door de illigaal gestookte wodka daar.Alcoholisme is een trigger voor voor dit soort dingen. Bijvoorbeeld in scandinavie is het juist de combie van te weinig licht en wodka Jammer dat mijn russisch zo slecht is. effe tussendoor... nijntje is beroemd in NY!!! euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: ja en daar noemen ze d'r Miffy ofzoiets... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Een tijdje terug zag ik op TV van die gasten in Duitsland die via een chat hadden afgesproken dat de een de ander zou opeten. Hebben ze eerst samen zijn lul proberen op te eten, maar dat was niet gelukt omdat 'ie te taai was ofzo. Die gast heeft daarna nog 10 uur geleefd. Die andere gast heeft hem daarna opgegeten in een paar weken. Aardappelen, worteltjes en Bovenbeen. Bloemkool, Hersenen en Aardappelen, enzovoort enzoverder. Hoort niet echt in dit topic thuis, maar dit vind ik echt een luguber verhaal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja dat is Miffy.... in finland is het Puppu.. De wereld in brabant is klein....zeer klein.. euh..ja...headbang!!!!! |
|
En de oprichter van de club blijft zelf wel leven? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
quote: dan vraag ik me af, wie is er nou gestoorder? de kanibaal of degene die toestemming geeft om zich op te laten eten..? Subtiel kamerolifantje |
|
misschien is ut lekker met erbij enzo of borrelnootjes...maar jah ik heeft tog liever een pizzaatjuh oid http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: men zegt dat t naar kip smaakt....daarentegen zegt men dat al het vlees dat geen specifieke smaak heeft naar kip smaakt... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wat is een PiZzAaTjUh. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
nou martin das lekker. ontopic: leuke vlekjes op de sait... signature |
|
een pizzaatjuh is een niet zo grote schijf met tomatensaus ofzo op een rare koek bodem met daarop kaas oid en nog meer dingen die groeien aan planten ofzo waarvan ik niet weet wat ut is met ham http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Ik heb eens gelezen dat kannibalisme eigenlijk een onbewuste vorm van liefhebben is (ontspoord maar toch). Iets graag hebben en het daarom in je nemen, zodat het een deel van je word. Kleine baby's stoppen alles wat ze intereseert ook in de mond. mvg wk10 |
|
ja stel kannibalen die babys van tegewoordig http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |