IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : S5
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2003 17:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wie kent deze grindband nog.ZE hebben begin jaren 90 1 demo uitgebracht.Klonk nergens naar.Wie weet wat die (2) gasten nu nog uitvreten??

spelfout weggehaald...

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 13-08-2003 19:12 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Lijkt best op SS..?

this user is dead

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-08-2003 19:15 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 19:12 schreef JFrost het volgende:
Lijkt best op SS..?
Sclub7

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2003 20:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Effe duidelijker....;es vijf.......

spelfout weggehaald...

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 13-08-2003 20:04 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

offtopic gespam
S5 maar ook weer niet S5
Ontopic gespam:

google.nl gebruiken... Werkt altijd...
Zoek en gij zult vinden...

[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 13-08-2003 20:19]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2003 20:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 20:04 schreef Muilkorfje het volgende:
S5 maar ook weer niet S5

Hmmm,das toch een andere S 5.......

spelfout weggehaald...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-08-2003 20:07 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Wat zijn we allemaal weer grappig, help die dude gewoon even of zeg niets.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2003 17:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Niemand??

spelfout weggehaald...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 18:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Tja, als ze maar liefst 1 hele demo achter hun naam hebben staan...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2003 18:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 18:18 schreef TNightmare het volgende:
Tja, als ze maar liefst 1 hele demo achter hun naam hebben staan...

Maar toch wel effe 75 stuks van verkocht hoor!!!

spelfout weggehaald...

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 15-08-2003 23:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

S5 is de aanduiding die gebruikt wordt voor militairen die geestelijk brak gegaan zijn.

Winter is coming

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 16-08-2003 14:46 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

de enige S5 die ik ken is een krakers beweging in d'ter. die hadden de Boreel kazerne gekraakt. wel toepasselijke naam opzich...

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-08-2003 17:20 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik ken wel een S5 uit Limburg. Dat was ergens midden jaren negentig. En ze speelden thrash metal

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 17:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 17:20 schreef Mies het volgende:
Ik ken wel een S5 uit Limburg. Dat was ergens midden jaren negentig. En ze speelden thrash metal

Das dan een andere geweest

spelfout weggehaald...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-08-2003 17:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 23:56 schreef Freduk het volgende:
S5 is de aanduiding die gebruikt wordt voor militairen die geestelijk brak gegaan zijn.

En die om die reden naar huis mochten toch??

Ik ken nog een S5, is een (welhaast antiek) stuk software van Siemens waarmee je een PLC (Programmable Logical Controller meen ik) kan programmeren.

De grindband S5 ken ik niet, sorry Varanus..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-08-2003 17:27]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 19:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Okee,ze zijn ons vergeten
Ik was 1 van de 2 bandleden van S5
Ik moest in 1990 in dienst,en daar had deze meneer zo weinig zin in dat ik na 1 maand dacht van;laat ik es lekker een week onderduiken bij een maat van me.Dus ik 's maandags inplaats van de trein naar de kazerne,de trein naar die maat van me gepakt.Om 9 uur die ochtend hadden we het eerste kratje leeg en toen zijn we wat nummertjes gaan schrijven,en hebben we een demotje opgenomen.Het kreng is onder andere verkocht naar canada en japan.Wou effe peilen of iemand nog iets van dat teepje wist,maar nee dus.Het onderduikavontuur heeft me destijds een mooie bak geld gekost,defensie was niet erg blij met mijn stunt,en na nog een paar geintjes ben ik er uiteindelijk uitgeschopt na exact 3 maanden diensttijd

spelfout weggehaald...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-08-2003 23:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik ken alleen maar S5 uit Assen, en da's zeker GEEN metal... Het laatste dat ik van ze heb gehoord is dat ze sinds 2001 ofzo "John Lenin" heten.

"the S is for SUCKS"

Bruce Banner

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2003 23:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Grappig verhaal . Komt er een re-release??

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 9:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 23:09 schreef Dwaallicht het volgende:

Grappig verhaal . Komt er een re-release??

Hehe,nee.Ben wel weer wat muziek aan het maken,maar niks dat met S5 heeft te maken

spelfout weggehaald...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2003 10:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Toepasselijkste bandnaam ooit Varanus

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 11:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 10:57 schreef Snaack het volgende:
Toepasselijkste bandnaam ooit Varanus

Hehe,de demo heette;weiger dienst

spelfout weggehaald...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-08-2003 11:08 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com