|
Auteur: |
|
|
Lijkt best op SS..? this user is dead |
|
quote:Sclub7 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Effe duidelijker....;es vijf....... spelfout weggehaald... |
|
offtopic gespam S5 maar ook weer niet S5 Ontopic gespam: google.nl gebruiken... Werkt altijd... Zoek en gij zult vinden... [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 13-08-2003 20:19] |
|
quote: Hmmm,das toch een andere S 5....... spelfout weggehaald... |
|
Wat zijn we allemaal weer grappig, help die dude gewoon even of zeg niets. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Niemand?? spelfout weggehaald... |
|
Tja, als ze maar liefst 1 hele demo achter hun naam hebben staan... |
|
quote: Maar toch wel effe 75 stuks van verkocht hoor!!! spelfout weggehaald... |
|
S5 is de aanduiding die gebruikt wordt voor militairen die geestelijk brak gegaan zijn. Winter is coming |
|
de enige S5 die ik ken is een krakers beweging in d'ter. die hadden de Boreel kazerne gekraakt. wel toepasselijke naam opzich... |
|
Ik ken wel een S5 uit Limburg. Dat was ergens midden jaren negentig. En ze speelden thrash metal |
|
quote: Das dan een andere geweest spelfout weggehaald... |
|
quote: En die om die reden naar huis mochten toch?? Ik ken nog een S5, is een (welhaast antiek) stuk software van Siemens waarmee je een PLC (Programmable Logical Controller meen ik) kan programmeren. De grindband S5 ken ik niet, sorry Varanus.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-08-2003 17:27] |
|
Okee,ze zijn ons vergeten Ik was 1 van de 2 bandleden van S5 Ik moest in 1990 in dienst,en daar had deze meneer zo weinig zin in dat ik na 1 maand dacht van;laat ik es lekker een week onderduiken bij een maat van me.Dus ik 's maandags inplaats van de trein naar de kazerne,de trein naar die maat van me gepakt.Om 9 uur die ochtend hadden we het eerste kratje leeg en toen zijn we wat nummertjes gaan schrijven,en hebben we een demotje opgenomen.Het kreng is onder andere verkocht naar canada en japan.Wou effe peilen of iemand nog iets van dat teepje wist,maar nee dus.Het onderduikavontuur heeft me destijds een mooie bak geld gekost,defensie was niet erg blij met mijn stunt,en na nog een paar geintjes ben ik er uiteindelijk uitgeschopt na exact 3 maanden diensttijd spelfout weggehaald... |
|
Ik ken alleen maar S5 uit Assen, en da's zeker GEEN metal... Het laatste dat ik van ze heb gehoord is dat ze sinds 2001 ofzo "John Lenin" heten. "the S is for SUCKS" Bruce Banner |
|
Grappig verhaal . Komt er een re-release?? |
|
quote: Hehe,nee.Ben wel weer wat muziek aan het maken,maar niks dat met S5 heeft te maken spelfout weggehaald... |
|
Toepasselijkste bandnaam ooit Varanus |
|
quote: Hehe,de demo heette;weiger dienst spelfout weggehaald... |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Index / Heavy Metal |