|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik, zei de gek. Heads I win, tails you lose |
|
Ik ook the only pleasure is pain |
|
Ikke en Shera |
|
Ik denk dat ik wel kom. Aangezien we moeten spelen weet iemand al iets van de volgorde waarin gespeeld gaat worden? oei dat wordt weer lekker |
|
Er is een grootte kans dat ik er ook ben. |
|
quote: Bij welke band speel je dan?? the only pleasure is pain |
|
ok net zoals bij die anathema topic ff een lijstje maken dan maar Hagrath Jenje SheRa Hirogen Vampire_Girl Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Hagrath Jenje SheRa Hirogen Vampire_Girl Opa Berg |
|
Hagrath Jenje SheRa Hirogen Vampire_Girl Opa Berg Blubber (de dronken sloerie *edit jenje*) |
|
moi (misschien, ben te laatste tijd al veel te veel in het oosten des lands...) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
*schaamheid*, maar waar lag die atak ook alweer? |
|
In Enschede !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga U schamen! Heads I win, tails you lose |
|
post ik net een topic over de UMA, zie ik dat ik alweer te laat ben ermee! IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Ik moet nog ff uitzoeken hoe ik er met de auto kom. Misschien nog iemand uit Apeldoorn die er ook heen gaat en ook niet met de trein wil? |
|
quote: Volgens mij bestaat er een topic over wie er uit Apeldoorn komt. the only pleasure is pain |
|
quote: Is niet zo heel moeilijk. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Ik speel in judgement day. weet iemand ondertussen al de speelvolgorde? o ja en: |
|
quote: Als je wil kan je je auto bij mij voor het huis parkeren (gratis) en dat te voet naar de Atak. +/- 10 min lopen. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Ik was er ook [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 14-10-2001 2:08] |
|
En het heerschte Vooral Cirith Gorgor. |
|
huu!!! ik was er ook mijn favorieten: 1. Inhume 2. Judgement Day 3. Cirith Gorgor |
|
ik was er ook 't was erg gaaf!!! k kwam ook wel vrij veel bekenden tegen.. mijn favorieten: 1. Extreem Eczeem 2. Inhume 3. Cirith Gorgor hmm de rest heb ik ook niet eens gezien trouwens... ik had een verjaardag van m'n nicht, en daar moest ik wel ff naartoe... ben ik na extreem eczeem maar naartoe gegaan... en een uurtje later weer naar Atak.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Inhume heerschte!! Goddome wat een vette pot metal was dat !! |
|
quote: Helemaal mee eens. Hoewel Cirith Gorgor ook wel ruig was. Jammer dat het publiek niet meedeed, maar ja wat wil je als Inhume ervoor speelt. the only pleasure is pain |
|
[heel-off-topic] damien, verander jij echt om de drie seconden jouw usericon???, ik heb vandaag al drie verschillende usericons gezien [/heel-off-topic] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |