IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Neuraxis Volgende pagina
Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 14-08-2003 23:04 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

Ik werd door een maat op deze redelijk onbekende Canadese deathmetal gewezen. En het heerst echt hard...als je er wat van te pakken kan krijgen op kazaa zou ik dat zeker doen

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-02-2006 20:18]

HEERSCHT

Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 14-08-2003 23:08 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

zeg nu niet masaal dit tpoic bestormen!

HEERSCHT

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-08-2003 23:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

rustig aan! het is een forum! geen chatruimte

Now Downloading: Neuraxis ik kom er later op terug!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-08-2003 23:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb A Passage Into Forlorn en Truth Beyond tot nu toe een paar keer aan een luisterbeurt onderworpen. Klonk zeker niet slecht!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-08-2003 10:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 23:12 schreef Elfensteen het volgende:
ik kom er later op terug!
Ik heb Truth Beyond nu voor de 3e keer opstaan, maar echt speciaal vind ik het nou ook weer niet

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 15-08-2003 12:28 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Jawel man! Neuraxis heerscht!!! We hebben hem een tijdje terug al als promo binnengekregen...erg fijn

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 15-08-2003 13:16 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Truth Beyond is inderdaad een vette cd... ze komen volgens mij binnenkoret ook op tour in europa

None of us are saints - Albert Fish

Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 18-08-2003 0:40 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

yup maar ik geloof dat ze niet door nederland komen

HEERSCHT

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-08-2003 9:03 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 0:40 schreef Thommortal het volgende:
yup maar ik geloof dat ze niet door nederland komen

is dat even stevig kut!

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 16-09-2005 13:43 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

De nieuwe Neuraxis "Trilateral Progression" is uit! Hij klinkt vetter, technischer, pakkender en veelzijdiger dan Truth Beyond. Lekkere techdeath met trashy invloeden. Iedereen luisteren die hap!

Cainam Ladicius
Posted 16-10-2005 21:02 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

*schop*

Iemand sinds maandje terug naar de nieuwe Neuraxis geluisterd? Als je van bands als Capharnaum, Necrophagist of Cryptopsy (zeg maar techdeath) houdt dan moet je de nieuwe zeker ff checken. Echt niet normaal wat een blazende plaat het is. Supertechnisch, maar wel echte songs en een retestrakke productie. Definitely een van de beste platen van het jaar. Willowtip heerscht!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-10-2005 21:05 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik zal ze eens checken...ben wel toe aan wat nieuwe technische death metal

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-10-2005 22:49 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 13:43 schreef Cainam Ladicius het volgende:
De nieuwe Neuraxis "Trilateral Progression" is uit! Hij klinkt vetter, technischer, pakkender en veelzijdiger dan Truth Beyond. Lekkere techdeath met trashy invloeden. Iedereen luisteren die hap!

Korom je hebt hem gedownload en niet even gechecked dat dat ding pas in december uitkomt..

Cainam Ladicius
Posted 17-10-2005 0:31 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2005 22:49 schreef Arson het volgende:
Korom je hebt hem gedownload en niet even gechecked dat dat ding pas in december uitkomt..

Hij is al sinds september uit via Willowtip en wordt in december gereleased door Earache, dus hij is al uit.

En ik heb 'em gedownload ja, wat dan nog? Ben vast niet de enige hier en daarnaast; downloaden is legaal en daar weer naast; ik koop ook gewoon mijn cd's hoor.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 17-10-2005 9:40 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 0:31 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Hij is al sinds september uit via Willowtip en wordt in december gereleased door Earache, dus hij is al uit.

En ik heb 'em gedownload ja, wat dan nog? Ben vast niet de enige hier en daarnaast; downloaden is legaal en daar weer naast; ik koop ook gewoon mijn cd's hoor.

Kheb 'm ook al gedownload & ga 'm ook zeker aanschaffen.
Live with it.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 17-10-2005 17:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 0:31 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Hij is al sinds september uit via Willowtip...
Jammer dan, Arson...

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 17-10-2005 17:13]

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-10-2005 22:09 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 17:12 schreef Doomy het volgende:
Jammer dan, Arson...

vind je dat jammer? Dat snap ik dan weer niet... heerschende shit dat Neuraxis

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-10-2005 15:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 22:09 schreef Arson het volgende:
vind je dat jammer? Dat snap ik dan weer niet... heerschende shit dat Neuraxis
Moeilijk hè, toegeven dat je fout zat?

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-10-2005 15:50 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Ik zit niet fout, de plaat komt in Europa pas in december uit. Waar wonen we hier? juist ja!

Ga nu maar weer je moeder pesten? Je moeder ja!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-10-2005 15:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 18-10-2005 15:59 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Montreal, Canada’s Neuraxis remain as progressive and vital as ever with their brand new full length, ‘TRILATERAL PROGRESSION’ which is set for European release on December 5th.

Zegt www.earache.com

Blijkt die knakker van Shadows Of Disgust zijn zaken weer beter voor elkaar te hebben dan de ZM-makkers!

Over gesproken

En ik maar wachten op de nieuwe Stryper!

Hersenloze Mayonaise eten

Cainam Ladicius
Posted 19-10-2005 1:05 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 15:59 schreef WhiteMetalGay het volgende:
Montreal, Canada’s Neuraxis remain as progressive and vital as ever with their brand new full length, ‘TRILATERAL PROGRESSION’ which is set for European release on December 5th.

Zegt www.earache.com

Blijkt die knakker van Shadows Of Disgust zijn zaken weer beter voor elkaar te hebben dan de ZM-makkers!

Over gesproken

En ik maar wachten op de nieuwe Stryper!

Ja, jongen, ga eens lezen en nadenken ofzo. Als een cd uit is betekent dat ie in de verkoop is. Nou in Amerika is ie via Willowtip uit, dus kun je hem bijvoorbeeld via Willowtip-distro of Amazon (of wat dan ook voor mailorder die hem voor je kan bestellen) kopen. Dat is markt...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-10-2005 5:06 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Tja, hoe dan ook...

Ik heb ze nu gehoord en de muziek bevalt me goed...heb alleen wat moeite met de zang, maar dat kan een kwestie van even doorbijten zijn.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-02-2006 20:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Deze band speelt een goeie brok deathmetal! Vrij origineel ook zoals het een Canadese band betaamt!

Dat Willowtip schijnt een goed label te zijn; zijn hier nog verdere aanraders op verschenen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-02-2006 16:54]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 25-02-2006 21:06 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Ja Mute, Gorod en Alarum

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Cainam Ladicius
Posted 26-02-2006 17:08 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Heel goed label, er zitten zoveel goeie bands probeer eens:

Ion Dissonance; Math metal (zitten nu op ander label)
Arsis: Melodieuze, technische Death/Trash. Erg vernieuwend
Capharnaum: Technische Death, heel erg goed.
Rune: doom/grind. Inmiddels gestopt.
Crowpath: Mathgrind ofzo.

en zeker ook de genoemde

Alarum: prog/jazz-metal
Gorod: Technische Death

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com