|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zeg nu niet masaal dit tpoic bestormen! HEERSCHT |
|
rustig aan! het is een forum! geen chatruimte Now Downloading: Neuraxis ik kom er later op terug! |
|
Ik heb A Passage Into Forlorn en Truth Beyond tot nu toe een paar keer aan een luisterbeurt onderworpen. Klonk zeker niet slecht! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik heb Truth Beyond nu voor de 3e keer opstaan, maar echt speciaal vind ik het nou ook weer niet |
|
Jawel man! Neuraxis heerscht!!! We hebben hem een tijdje terug al als promo binnengekregen...erg fijn You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Truth Beyond is inderdaad een vette cd... ze komen volgens mij binnenkoret ook op tour in europa None of us are saints - Albert Fish |
|
yup maar ik geloof dat ze niet door nederland komen HEERSCHT |
|
quote: is dat even stevig kut! None of us are saints - Albert Fish |
|
De nieuwe Neuraxis "Trilateral Progression" is uit! Hij klinkt vetter, technischer, pakkender en veelzijdiger dan Truth Beyond. Lekkere techdeath met trashy invloeden. Iedereen luisteren die hap! |
|
*schop* Iemand sinds maandje terug naar de nieuwe Neuraxis geluisterd? Als je van bands als Capharnaum, Necrophagist of Cryptopsy (zeg maar techdeath) houdt dan moet je de nieuwe zeker ff checken. Echt niet normaal wat een blazende plaat het is. Supertechnisch, maar wel echte songs en een retestrakke productie. Definitely een van de beste platen van het jaar. Willowtip heerscht! |
|
Ik zal ze eens checken...ben wel toe aan wat nieuwe technische death metal iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Korom je hebt hem gedownload en niet even gechecked dat dat ding pas in december uitkomt.. None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Hij is al sinds september uit via Willowtip en wordt in december gereleased door Earache, dus hij is al uit. En ik heb 'em gedownload ja, wat dan nog? Ben vast niet de enige hier en daarnaast; downloaden is legaal en daar weer naast; ik koop ook gewoon mijn cd's hoor. |
|
quote: Kheb 'm ook al gedownload & ga 'm ook zeker aanschaffen. Live with it. |
|
quote:Jammer dan, Arson... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 17-10-2005 17:13] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: vind je dat jammer? Dat snap ik dan weer niet... heerschende shit dat Neuraxis None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Moeilijk hè, toegeven dat je fout zat? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik zit niet fout, de plaat komt in Europa pas in december uit. Waar wonen we hier? juist ja! Ga nu maar weer je moeder pesten? Je moeder ja! None of us are saints - Albert Fish |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Montreal, Canada’s Neuraxis remain as progressive and vital as ever with their brand new full length, ‘TRILATERAL PROGRESSION’ which is set for European release on December 5th. Zegt www.earache.com Blijkt die knakker van Shadows Of Disgust zijn zaken weer beter voor elkaar te hebben dan de ZM-makkers! Over gesproken En ik maar wachten op de nieuwe Stryper! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Ja, jongen, ga eens lezen en nadenken ofzo. Als een cd uit is betekent dat ie in de verkoop is. Nou in Amerika is ie via Willowtip uit, dus kun je hem bijvoorbeeld via Willowtip-distro of Amazon (of wat dan ook voor mailorder die hem voor je kan bestellen) kopen. Dat is markt... |
|
Tja, hoe dan ook... Ik heb ze nu gehoord en de muziek bevalt me goed...heb alleen wat moeite met de zang, maar dat kan een kwestie van even doorbijten zijn. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Deze band speelt een goeie brok deathmetal! Vrij origineel ook zoals het een Canadese band betaamt! Dat Willowtip schijnt een goed label te zijn; zijn hier nog verdere aanraders op verschenen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-02-2006 16:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja Mute, Gorod en Alarum headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Heel goed label, er zitten zoveel goeie bands probeer eens: Ion Dissonance; Math metal (zitten nu op ander label) Arsis: Melodieuze, technische Death/Trash. Erg vernieuwend Capharnaum: Technische Death, heel erg goed. Rune: doom/grind. Inmiddels gestopt. Crowpath: Mathgrind ofzo. en zeker ook de genoemde Alarum: prog/jazz-metal Gorod: Technische Death |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |