|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze Duitse band, die tussen 1984 en 1987 4 demo's uitbracht? Hun laatste "Into the Abyss" is in 1993 blijkbaar uitgebracht al seen 12" plaat. Vooral de eerste 3 releases klinken erg smerig (de 4de is zowaar geproduceerd) --->dit is gewoon vettige thrash/black metal: de term was toen misschien nog niet zo ingeburgerd, maar het klinkt er wel naar. http://www.poison666.hpg.ig.com.br/Poison/Pics/Abyss.jpg *link gemaakt wegens te grote afbeelding* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-08-2003 17:37] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik wil die split met Morbid wel hebben. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Eh, deze zit toch wat fout hoop ik. (Mayhem/Morbid split heb ik wel al gezien) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hehe,heb nog oud spul van hun op cassettes.Beregoed.Elke keer als ik wat van ze bestelde zaten er zo ongeveer 1000 flyers bij spelfout weggehaald... |
|
quote: Volgens de site vanwaar die afbeelding komt wel ja *hint: klooi es met die link en ga kijken, het is echt de moeite* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
en ik heb hun 12" plaat verkocht toen ik in geldnood zat |
|
quote: Aaargh!, en ik wou er nog een originele release van vinden, jammer... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mp3's gedownload en ik hoor niks... |
|
ik ken een andere Poison, maar die heeft daar nie vuul mee te maken. met Richie Kotzen |
|
Jaha, die Into The Abyss levert aardig wat geld op als je die verkoopt. Ik hoop dit stukje vinyl ooit in mijn bezit te krijgen voor een "redelijke" prijs. Het artwork van de demo's ziet er wel vet uit, lekker vunzig! Trouwens, de glamrock Poison is ook wel de moeite waard |
|
quote: Er bestaat ergens een zeer gelimiteerd bootlegsplit met Morbid, kan alleen nauwelijks info vinden op google. Alleen dat sommige mensen hem in hun tradelist hebben staan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Vreemd, ik heb die op Cd-r's gebrand en die draaien perfect. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik hoor alleen maar rare "computergeluidjes, als ik een beetje ga spoelen. Oud Vuil. |
|
quote:Ok, kijk hier eens in!! *hint* http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=832264 I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
al-le-me-mach-tig!!!!! 1000enden bedanken! geweldig aanbod weer, ik zet de url maar eens even in mijn favoriten! Oud Vuil. |
|
quote: sssccht! stil houden! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
okay. Oud Vuil. |
|
Ik heb de muziek van Into the abyss & Bestial death; ik zoek die ep al jaren tevergeefs....gewéldige muziek!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ouwe zooi... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Verdomt goeie link!!! Ik heb wel de vinyl versie van into the abyss .. Hij is destijds uitgebracht door Midian Records van Wim Baelus (toen redacteur van de Aardschok) ... maar ehhh .. wat is dit ding waard dan??? |
|
Bedankt voor de link! Heb ik tenminste wat aan. Oude zooi is altijd leuk! |
|
Dat is toevallig, ik had poison net vanochtend gedownload Klinkt erg heerschend! Alleen denk ik dat het weer onmogelijk is om hier een originele release van te krijgen zonder dat je een orgaan moet missen. |
|
*schop* Demomateriaal ge-remastered is nu uit als "Further down into the abyss" Verdomme zeg, weer een verplcihte aanschaf I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Heb 'm ook nog in prime condition in de kast staan. Ook van Baelus gekocht. Die was er helemaal lijp van. Stuurde eerst tapes met de demo's en daarna heb ik die 12" meteen gekocht. |
|
De m.l.p die door Wim Baelus is nu 100 tot 150 euro waard (Into the Abyss), door Wim uitgebracht op Midian Creations in winter 1992/1993, ik bewaar mijn exemplaar in de kluis!!!, Costa heeft enkele opnames van Poison op zijn Iron Pegasus label uitgebracht vorige maand. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |