|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Of je gaat weer de Jenje uithangen... this user is dead |
|
of je gaat gewoon je bek houden |
|
Of eeuh ... niet? this user is dead |
|
quote: Tja ik las toevallig iets waar ik even op reageerde ... maar het gevolg is dat allemaal mensen de chagrijnige zeurpiet gaan uithangen. this user is dead |
|
quote:Nee iemand antwoord op jou vraag en jij hangt de zeikerd uit met je "Had ik jou wat gevraagd". En nu weer netjes on topic Claw, ex-moderator .. |
|
nee, het gevolg is dat jij irritant gaat doen |
|
quote: Iemand antwoorde voor iemand anders. En nu weer on-topic Jenje, ex-moderator .. this user is dead |
|
quote: @Intestterroristen: review (incl deaththreat) is bijna klaar. |
|
Ik hoop dat je alleen goede dingen te melden hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 01-09-2003 19:12] Trieste gast |
|
quote:Ik werd door Styhn nog bedreigd met een portie klappen But don't worry, vond jullie goed klinken!! |
|
|
|
coole foto Trieste gast |
|
quote:We hebben er nog meer, als je ze wilt, moet je me maar even mailen (ook van de andere bands) |
|
quote: He tof, bedankt Hoeveel foto's heb je in totaal? Nouja, ik spreek je wel even aan over MSN. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: No meat is sweater |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vette foto´s ! |
|
ja Trieste gast |
|
ja No meat is sweater |
|
quote: Hou je bek mongool, Rooie heerst 30x over je heen. |
|
Sorry Marieke, ik wist het ook niet, ik ben nu weer dronken, dus dan komen dat soort dingen terug. Maar ik hou echt van je!!! Eneh, de foto's zijjn ook OK! Dit slaat nergens op. |
|
@Intestterror: Even ter informatie, Claw/Jfrost is behoorlijk compatibel met jullie soort.... Vertrouw mij. enneh: @roel: ABSU Dit slaat nergens op. |
|
welke is het best? Trieste gast |
|
ZO ook maar ff geregistreerd. Was wel vet of niet heren van Intestterror? Gauw weer wat dingen organiseren! Helaas gaat dat festje in Heerenveen niet door maar dat mag de pret niet drukken, Death Metal maken godverdomme!! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |