![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In Morrison zit ik me wel eens te bezatten, ik ben wel present den 24e. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Te ver man...misschien dat er een zooi belgen heen kunnen!? ![]() |
|
Was dat nu Open Air of spelen we toch binnen?? Als we binnen spelen hoop ik niet dat het mooi weer wordt... dan komt er helemaal geen hond meer.... ![]() ![]() |
|
Mits ik de maandag daarna nogsteeds geen baantje heb [ ![]() ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: is t zooo errug met de 777 populariteit????? ![]() ![]() |
|
quote: Uiteraard ![]() Wie wil er nou een stelletje gays op het podium zien? ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Tsja, misschien zien we gewoon te vooruitstrevend... is men nog niet toe aan zo'n soort band ![]() ![]() |
|
*gaap* ![]() |
|
Heerlen... dat ligt toch zo goed als in Duitsland... ![]() |
|
Niks verkeerds over Limburg..... ![]() ![]() ![]() |
|
ik ben erbij ![]() er spelen zowieso overal bandjes die dag, dus wel gezellie ![]() ![]() |
|
quote: Judge, binnenkort kun je 777 en meer bands in onze buurt verwachten, ik ben namelijk een fest. aan t organiseren..... ![]() ![]() |
|
quote: Goed bezig ![]() ![]() |
|
quote: slijmbal.... ![]() heb je je mail al gecheckt??? ![]() ![]() |
|
Goed bezig inderdaad! ![]() ![]() |
|
Zeg, stelletje 777....... waarom werkt jullie gb nie?????? ![]() ![]() |
|
Wordt aan gewerkt lekker ding.... ![]() |
|
quote: Eej, als je dan ook dat kruisje op je voorhoofd tekent, dan herkennen we je gelijk! LOL ![]() ![]() |
|
zaterdag 23 augustus: Morning, TBL en nog enkele bands in Morrison! ![]() |
|
aanstaande vrijdag en ook zaterdag 23 aug. ga ik me doodzuipen in het park !!!! P A R K F E E S T E N in Vennel !! ben er wel aan toe, een paar dagen alle remmen los gooien, plus komen er een paar leuke dj's *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* ![]() ![]() |
|
quote: YEAH BABY!!! Dan gaan we flink stuiteren op oa de lieflijke klanken van Laidback Luke ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Nou ik moet dus maandag werken dus kan zondag er niet bij zijn ![]() maar goe... Veel plezier guys! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Thnx ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |