|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In Morrison zit ik me wel eens te bezatten, ik ben wel present den 24e. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
Heerlen is me net iets te ver...... Maar dat komt binnenkort wel goed!!!!! |
|
Te ver man...misschien dat er een zooi belgen heen kunnen!? |
|
Was dat nu Open Air of spelen we toch binnen?? Als we binnen spelen hoop ik niet dat het mooi weer wordt... dan komt er helemaal geen hond meer.... |
|
Mits ik de maandag daarna nogsteeds geen baantje heb [ ], ben ik er ook bij... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: is t zooo errug met de 777 populariteit????? |
|
quote: Uiteraard Wie wil er nou een stelletje gays op het podium zien? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Tsja, misschien zien we gewoon te vooruitstrevend... is men nog niet toe aan zo'n soort band |
|
*gaap* |
|
Heerlen... dat ligt toch zo goed als in Duitsland... |
|
Niks verkeerds over Limburg..... |
|
ik ben erbij er spelen zowieso overal bandjes die dag, dus wel gezellie |
|
quote: Judge, binnenkort kun je 777 en meer bands in onze buurt verwachten, ik ben namelijk een fest. aan t organiseren..... |
|
quote: Goed bezig |
|
quote: slijmbal.... heb je je mail al gecheckt??? |
|
Goed bezig inderdaad! |
|
Zeg, stelletje 777....... waarom werkt jullie gb nie?????? |
|
Wordt aan gewerkt lekker ding.... |
|
quote: Eej, als je dan ook dat kruisje op je voorhoofd tekent, dan herkennen we je gelijk! LOL |
|
zaterdag 23 augustus: Morning, TBL en nog enkele bands in Morrison! |
|
aanstaande vrijdag en ook zaterdag 23 aug. ga ik me doodzuipen in het park !!!! P A R K F E E S T E N in Vennel !! ben er wel aan toe, een paar dagen alle remmen los gooien, plus komen er een paar leuke dj's *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* *boets* |
|
quote: YEAH BABY!!! Dan gaan we flink stuiteren op oa de lieflijke klanken van Laidback Luke "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Nou ik moet dus maandag werken dus kan zondag er niet bij zijn maar goe... Veel plezier guys! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Thnx en je kan tegenwoordig blij zijn als je een baan hebt in deze tijden |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |