|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb nu Battle's clarion in huis liggen, omdat Dwaal er altijd mee loopt te leuren, en ik nog wel eens wat wil aannemen van die knakker. Klinkt op het eerste gehoor erg goed (1 keer gehoort) maar ik stoor me nu al aan de interludes/outro's en de zang. Verder een goede mix van iid Immolation op de BM manier, en ik hoor er stiekum Satyricon invloeden in. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Battle's clarion heb ik zelf en ik moet zeggen dat het niet echt uitzonderlijk is, maar het klinkt wel heerlijk in het gehoor. Ik luister veel black metal en deze zet ik toch onbewust vaak op. Averse Sefire is zeker een band die het luisteren waard is. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dat optreden in de Goudvishal was in ieder geval errrrg vet... Ik zet dit soort muziek nauwelijks meer op, maar Battle's Clarion blijft toch wel goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hmm,waar vinden jullie die cd van Battle's Clarion? Liefst geen mailorders van over de oceaan! |
|
Ik heb een vraagje over de tracklisting van 'Homecoming's march'! Bij mij heeft de cd 14 tracks ipv 7 tracks...Volgens mij is het een beetje als volgt 1.Kerkergeluiden 1 1:30 2.Hymns to the scourge of heaven 6:58 3.Kerkergeluiden 2 2:21 4.For we have always been 5:27 5.Sentinel's plight 12:47 6.Kerkergeluiden 3 1:19 7.Pax Dei 6:41 8.Kerkergeluiden 4 1:37 9.Above the firmaments of wrath 4:45 10.Kerkergeluiden 5 0:30 11.Ad infinitum 6:10 12.Kerkergeluiden 6 1:14 13.Homecoming's march 6:20 14.?????? 6:10 Klopt het zo? En wat is nummer 14 dan?! |
|
quote:Displeased Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Mijn CD heeft gewoon 7 tracks. Wie heeft jouw exemplaar geperst? Ik heb de versie van Arrogare records (volgens mij is-ie later idd een keer opnieuw uitgebracht). Dat van die "kerkergeluiden" klopt uiteraard, maar dat zijn bij mijn exemplaar geen aparte tracks. Hoe dat laatste nummer heet weet ik niet, bij mij duurt nr. 7 14 minuten -- intro, laatste nr., stilte, hondengeblaf/gegrom en geheime track. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik heb de opnieuw uitgebrachte versie, evil records ofzoiets. Laatste track zal dan die geheime zijn, begint inderdaad met hondengeblaf...Dank. |
|
Iemand al bekend met de nieuwe cd: Tetragrammatical Astygmata? |
|
die is uit en hijs best okee Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Is dat een compleet nieuw album? Gek dat ik er nog helemaal geen publiciteit over heb gezien/gelezen. Averse sefera was op hun vorige 2 albums behoorlijk goed bezig. Dus ik ben wel erg benieuwd naar hun nieuwe werk. [edit] Dit is dus XnegativeX. [Dit bericht is gewijzigd door Ascension op 08-10-2005 13:06] |
|
Hey XnegX kun je ook ff op MSN komen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hij op msn? Haha. Humor. Nou ja, nieuwe Averse Sefira is goed. Niets meer, niets minder. |
|
quote: Hij is fijn he? Hebben hebben.... Ik vind het tot nu toe hun beste plaat. Voor het eerst is de muziek trouwens ook omlijst door een echt goed passend geluid (erg ruimtelijk -- die drumsound! die mix! ), naar mijn mening. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
----> Front tegen overhemden met korte mouwen (en borstzakjes) shirts topic |
|
De nieuwe Averse sefira is weer FUCKING gaaf. Op het eerste gehoor lijkt hij wat meer recht-toe-recht-aan dan Battle's clarion maar schijn bedriegt. Deze nieuwe cd zit ook weer vol van vreemde wendingen en wringend gitaarwerk. Dit alles geeft de plaat de sfeer van een gewelddadige nachtmerrie. Averse sefira vult, wat mij betreft, het gat dat door Abigor is achter gelaten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
maar eens opsnorren dan, Battle's Clarion draai ik nooit meer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zijn er hier intussen al mensen die het nieuwe album gehoord hebben? Deze band krijgt wat mij betreft veel te weinig aandacht. Ik ben wel benieuwd wat de reacties zijn op het laatste album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind het hun beste tot nu toe, stukken bombastischer qua opzet en veel meer onderhuidse spanning in de nummers. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hoewel ik hun oude werk niet ken heb ik die nieuwste eens gedownload naar aanleiding van jouw enthousiasme xnegx, en ik moet zeggen ... Ik had hem eerst op mijn stereo geluisterd maar toen kreeg ik er niet echt vat op. Gisterenavond nog maar eens geluisterd, nu met koptelefoon, waarmee het wat makkelijker te volgen was. Geweldige cd! Ziek sfeertje, razendsnel bij mommenten, geweldige riffs en die drummer pummelt er nogal wat op los zeg !! Het is niet echt easy listening, en hij heeft nog wat luisterbeurten nodig denk ik, maar tot hiertoe bevalt hij zeer goed! In de verte doet het me soms wat aan de snelle nummers van Deathspell Omega denken, hoewel deze 2 bands toch ook weer niet echt te vergelijken zijn. En ohja, vergeet ik nog bijna de vocals te vermelden. Die klinken alsof die gast in het donker naast je staat en je elk moment kan kapotbijten haha (wazige omschrijving haha maar ja). Danku voor deze tip xnegx |
|
Graag gedaan. Ik ben blij dat er weer iemand is die deze band snapt. Want ze mogen van mij nog best wat meer volgelingen krijgen in Nederland. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Averse sefira komt met een nieuw album! Het wangedrocht zal Advent parallax gaan heten. Ik heb er nu een aantal nummers van gehoord en het klinkt weer geweldig. Iets minder chaotisch dan het vorige werk en nog weer een stap agressiever. Laat maar komen dat album! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
GVD, ze komen naar europa als support voor Gorgoroth, maar niet in de Benelux signature |
|
Interessant interview. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |